loading...

ماهان وب

ایجاد محتوای بازاریابی PDF که به طور قابل اعتماد خوانندگان را به فروش تبدیل می کند ، اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. یکی از راه هایی که می توانید محتوای بازاریابی خود را بیش از حد شارژ کنید ،

سها عبدی بازدید : 39 پنجشنبه 22 مهر 1400 نظرات (0)

ایجاد محتوای بازاریابی PDF که به طور قابل اعتماد خوانندگان را به فروش تبدیل می کند ، اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

یکی از راه هایی که می توانید محتوای بازاریابی خود را بیش از حد شارژ کنید ، افزودن تصاویر منتخب استراتژیک است .

افزودن تصاویر مناسب به دارایی های بازاریابی PDF شما باعث افزایش فروش می شود.

دانشمندان کشف کرده اند که انسانها تصاویر را بهتر از کلمات به خاطر می آورند. آنها معتقدند این یک ویژگی بقا تکاملی است که بتوانیم آنچه را که دیده شد به وضوح به خاطر بیاورم.

تحقیقات همچنین نشان داده است که تصاویر یک ابزار قدرتمند برای انتقال پیام بازاریابی و افزایش فروش هستند.

ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما تصاویر به سرعت در مغز پردازش می شوند و حافظه این تصاویر با سرعت بسیار بیشتری و برای مدت زمان طولانی تری نسبت به کلمات حفظ می شود.

چرا افزودن تصاویر به PDF ها مفید است

پنج دلیل وجود دارد که ثابت می کند به افزایش نرخ تبدیل مواد بازاریابی شما کمک می کند.

1. تصاویر از نظر احساسی جذاب هستند

تصاویر یک راه عالی برای جذب خوانندگان با تأثیر احساسی مثبت است.

تحقیقات نشان داده است که تصاویر می توانند بر روحیه خواننده تأثیر بگذارند.

آنچه در این مورد مهم است این است که این تأثیر احساسی در واقع می تواند به پیام بازاریابی شما کمک کند.

یکی دیگر از مزایای جذب مشتری در سطح احساسی این است که به جلب توجه خوانندگان کمک می کند و آنها را با مطالب بازاریابی درگیر می کند.

بر اساس مقاله تحقیقی تحت عنوان ، تاثیر تصاویر در رسانه های چاپی .

"... تصاویر دارای توانایی بی چون و چرا برای برانگیختن احساسات هستند ، و می افزاید که چنین احساسی ممکن است با تأثیر بر پردازش پیامها به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر نگرش ها تأثیر بگذارد.

استرایورز (1994) معتقد بودند تصاویر بصری در سطح احساسات برای انسان جذابیت دارد و تصور می کند که هرچه تصویری پر جنب و جوش ، هیجان انگیز یا متقاعد کننده باشد ، به احتمال زیاد بر فرد تأثیر می گذارد. در زمینه بازاریابی ، نتایج مشابه قابل توجه است.

از آنجا که تصاویر می توانند حس درام ایجاد کنند ، توجه بیننده را جلب می کنند و درگیری احساسی ایجاد می کنند که منجر به شناسایی شخصی بین موضوعات داستان و بیننده می شود. "

برای برخی از زمینه ها ، ایده خوبی است که تصاویری را نشان دهیم که نشان می دهد فردی در حین استفاده از محصول یا خدماتی که موضوع مطالب بازاریابی است ، تجربه موفقیت می کند یا ابراز موفقیت می کند.

این اجازه می دهد تا شخصی که مطالب بازاریابی را مشاهده می کند خود را در تصویر ببیند ، همانطور که تحقیقات می گوید ، "هویت شخصی بین موضوعات بیننده" ایجاد می کند.

همیشه مزایایی را که محصول ارائه می دهد بفروشید.

تصویری که از مزایای آن خبر می دهد برای مدت طولانی با مصرف کننده جاسازی می شود.

2. تصاویر خستگی خواندن را کاهش می دهد

یک صفحه از متن می تواند ترسناک به نظر برسد.

و حتی اگر یک مشتری بالقوه انگیزه دارد مطالب بازاریابی را بخواند تا بفهمد خدمات یا محصولات شما مناسب هستند یا خیر ، یک صفحه از کلمات همچنان یک کار سخت است.

تصاویر می توانند قسمت های متنی را در هم بشکنند و پیام بازاریابی شما را نیز منتقل کنند.

بنابراین آنها به عنوان جزایر استراحت بصری بین کلمات عمل می کنند ، اما همچنین روند پیام رسانی مثبت را ادامه می دهند و بر فروش تأثیر می گذارند.

باز کردن (ارائه نمی شود) با Keyword Hero
همه کلمات کلیدی ارگانیک خود را در GA و معیارهای عملکرد خاص آنها مشاهده کنید. امتحان رایگان. لغو در هر زمان. پشتیبانی حرفه ای راه اندازی 4 دقیقه ای

3. به خاطر سپردن تصاویر آسان تر است

تحقیقات علمی نشان داده است که ذهن توانایی به یاد آوردن تصاویر را دارد. تصاویری که انسان می بیند با آنها می چسبد.

این باعث می شود تصاویر به طرز چشمگیری م effectiveثر در انتقال احساس یا پیام باشند.

ده ها سال است که از آزمایش های متعدد مشخص شده است که انسان می تواند بیش از 2000 تصویر را که طی چند روز در طول آزمایش مشاهده شده اند با 90 درصد دقت به خاطر بسپارد.

این حتی در مورد تصاویری که فقط برای مدت کوتاهی دیده شده بودند صادق بود.

در یک مطالعه تحقیقی با عنوان " همبستگی عصبی رمزگذاری اپیزودیک تصاویر و کلمات" ، محققان از تصویربرداری عصبی روی مغز استفاده کردند و افراد مورد آزمایش متن را خواندند و تصاویر را مشاهده کردند.

هدف این بود که ببینیم مغز چگونه کلمات و تصاویر را پردازش می کند و توضیحی در مورد اینکه چرا تصاویر را می توان به خوبی به یاد آورد ، پیدا کرد.

مشخص شد که مناطقی از مغز که در پردازش تصاویر نقش دارند مستقیماً با حافظه ارتباط دارند.

اینجوری کار میکند:

"... قشر گیجگاهی میانی مدتهاست که از آزمایشات ضایعه برای حافظه اپیزودیک مهم است و ممکن است برای رمزگذاری اطلاعات جدید بسیار مهم باشد.

فعالیت بیشتر در قشر گیجگاهی میانی هنگام کدگذاری تصاویر در مقایسه با کلمات نشان می دهد که تصاویر به طور مستقیم یا م theseثرتر این مناطق مربوط به حافظه را در مغز درگیر می کنند و در نتیجه باعث به یاد آوردن برتر این موارد می شود. "

آنها همچنین کشف کردند که مناطق مغز مرتبط با خواندن کلمات با وظایف حافظه مرتبط نیستند.

از طرف دیگر ، کلمات ، ناحیه نیمکره چپ را فعال می کنند که قبلاً نشان داده شده است درگیر وظایف زبانی است ، از جمله ناحیه پیشانی چپ ، گیجگاهی و آهیانه. این نتیجه نشان می دهد که رمزگذاری کلمات در درجه اول به یک سیستم توزیع شده از مناطق درگیر در پردازش زبانی استناد می کند که کمتر قادر به بازیابی بعدی از حافظه اپیزودیک است. "

این مطالعه نظریه ای را یادآوری کرد که پیشنهاد می کرد دلیل عملکرد خوب تصاویر این است که در ذهن با تجربیات قبلی مرتبط هستند.

در آن آمده است:

"یکی از نظریه های سازوکار نهفته در حافظه تصویر برتر این است که تصاویر به طور خودکار چندین نمایش و ارتباط با سایر دانش در مورد جهان را درگیر می کنند ، بنابراین کدگذاری دقیق تری را نسبت به کلمات ایجاد می کند. این نظریه دلالت بر این دارد که بین شیوه پردازش کلمات و تصاویر در طول حافظه تفاوت های کیفی وجود دارد. "

4. نمودارها بصری ارتباط برقرار می کنند

همانطور که در بالا ذکر شد ، بازنمایی بصری ایده ها را می توان بهتر از کلمات پردازش و به خاطر سپرد.

اما یکی دیگر از ویژگیهای جذاب تصاویر این است که با سرعت قابل توجهی پردازش می شوند.

آنچه 20 ثانیه طول می کشد تا با خواندن ارتباط برقرار شود ، می تواند در میلی ثانیه با یک تصویر منتقل شود.

فرایند مشاهده با شناسایی مفاهیم گره خورده است.

با استفاده از نمودار یا سایر تجسم های مشابه موفقیت ، یک بازاریاب به طور م theثر خود مفهوم را از طریق مکانیسم تحریک بصری بیان می کند .

یک مقاله خبری MIT ، MIT عصب شناسان می گویند مغز می تواند تصاویری را که در 13 میلی ثانیه دیده شده اند شناسایی کند ، جزئیات را توضیح می دهد.

در گزارش خبری آمده است:

"... تیمی از متخصصان مغز و اعصاب از دانشگاه MIT دریافتند که مغز انسان می تواند کل تصاویری را که چشم می بیند به مدت 13 میلی ثانیه پردازش کند - اولین شواهد از چنین سرعت سریع پردازش.

… این واقعیت که شما می توانید این کار را با این سرعت های بالا انجام دهید به ما نشان می دهد که آنچه بینایی انجام می دهد یافتن مفاهیم است. مری پاتر ، استاد علوم مغز و علوم شناختی MIT و نویسنده ارشد این مطالعه ، می گوید مغز در تمام طول روز این کار را انجام می دهد.

پاتر می گوید: این پردازش سریع ممکن است به هدایت چشم هایی که چشمشان را سه بار در ثانیه تغییر می دهند ، به سمت هدف بعدی خود کمک کند. "وظیفه چشم ها این نیست که اطلاعات را به مغز برساند ، بلکه اجازه می دهد مغز به سرعت در مورد آن فکر کند تا بداند در آینده باید به چه چیزی توجه کند. بنابراین ما به طور کلی چشمان خود را کالیبره می کنیم تا آنها تا آنجا که ممکن است مطابق درک آنچه می بینیم حرکت کنند. "

5. تصاویر اعتماد ایجاد کنید و سودآوری را افزایش دهید

eBay آمار فروش و ویژگی های صدها میلیون فروش را مورد بررسی قرار داد.

هدف از این تحقیق تعیین این بود که آیا تصاویر بر نرخ تبدیل (میزان تعداد مراجعه کنندگان به خریداران) تأثیر مثبت می گذارد یا خیر.

eBay دریافت که تصاویر در واقع تأثیر مثبتی بر جلب توجه خریدار ، ایجاد اعتماد به فروشنده و افزایش نرخ تبدیل دارند.

در اینجا این تحقیق وجود دارد: آیا واقعاً یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد؟ -در مورد نقش تصاویر در تجارت الکترونیکی (PDF).

طبق تحقیقات انجام شده توسط eBay در صدها میلیون حراج:

"نتایج ما شواهد مثبتی را نشان می دهد که تصاویر به افزایش توجه خریداران ، اعتماد و نرخ تبدیل آنها کمک می کند.

در بین سه ویژگی تصویر ، مطالعه ما نشان می دهد که افزایش تعداد تصاویر از محصول-که معادل ارائه تصویر بصری کامل تری از محصول است ، راهی موثر برای بهبود فروش است. "

بخشی از این مطالعه به محصولاتی پرداخت که موفق به فروش نشدند و بعداً مجدداً برای فروش در لیست قرار گرفتند. آنها بیش از 55000 فروش را بررسی کردند.

آنچه آنها کشف کردند یک ارتباط قوی بین افزودن تصاویر بیشتر و سودآوری بود.

طبق مطالعه:

"ارتباط قوی بین افزایش تعداد عکس و نرخ سود. ... ما یک روند واضح پیدا کردیم که با افزایش تعداد عکس ، احتمال سودآوری نیز افزایش می یابد. "

به ویژه برای بازاریابی مواد شامل محصولات ، افزودن تصاویر بیشتر با فروش بیشتر و سودآوری در چارچوب حراجی ها همراه است.

ممکن است افزودن تصاویر بیشتر از محصولات یا نتایج خدمات مفید باشد زیرا ممکن است به افزایش اعتماد و فروش کمک کند.

افزودن تصاویر به مطالب بازاریابی PDF را در نظر بگیرید

واضح است که افزودن تصاویر به مطالب بازاریابی PDF یک استراتژی برنده برای افزایش فروش ، تحریک پاسخ احساسی مثبت و انتقال پیام شما به صورت موثر است.

شاید وقت آن رسیده است که به مطالب بازاریابی خود نگاهی دوم بیاندازید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 1,430
  • بازدید کلی : 4,418