loading...

ماهان وب

 به عنوان یک مدیر وب که در حد توان خود تلاش می کنید تا در بالای صفحات نتایج موتور جستجو بمانید ، به روزرسانی های Google بسیار مهم هستند. و اگر روند به روزرسانی گوگل را دنبال کرده باشید ، می دانید

سها عبدی بازدید : 47 دوشنبه 17 آبان 1400 نظرات (0)

 به عنوان یک مدیر وب که در حد توان خود تلاش می کنید تا در بالای صفحات نتایج موتور جستجو بمانید ، به روزرسانی های Google بسیار مهم هستند. و اگر روند به روزرسانی گوگل را دنبال کرده باشید ، می دانید که گاهی اوقات به طور غیر منتظره ای می آیند.

با این حال ، در مورد به روزرسانی تجربه جدید صفحه Google اینگونه نیست. این زمان در اطراف شما وقت کافی برای آماده سازی ، تنظیم و همسویی با این تغییر را دارد.

اولین نکته در مورد به روزرسانی تجربه صفحه Google در خرداد 1400 کاهش یافت . در این اطلاعیه ، گوگل اهداف خود را برای تشدید اهمیت تجربه کاربر برای رتبه بندی اعلام کرد. در نتیجه ، عواملی مانند سرعت وب سایت ، سازگاری با موبایل و بسیاری دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند.

اگرچه ، اگر مدتی مدیر وب سایت بوده اید ، ممکن است این تغییر برای شما تعجب آور نباشد.

بیش از یک دهه است که Google برای رتبه بندی یک سایت همیشه بر سرعت وب سایت تمرکز کرده است.

اولین به روزرسانی سرعت وب سایت در اردیبهشت 1389 اتفاق افتاد . پس از آن ، گوگل در بهمن 1397 اعلام کرد که سرعت صفحه بر جستجوهای تلفن همراه نیز تأثیر می گذارد.

سرعت جستجو گوگل

اعلامیه های قبلی از طرف Google در مورد سرعت صفحه به طور ناگهانی منتشر شد و تأثیرات فوری داشت. با این حال ، با به روزرسانی تجربه صفحه Google ، Google اشاره ای به این پیشرفت جدید کرد.

غول های فناوری همچنین اعلام کردند که قبل از اجرایی شدن الگوریتم جدید ، یک اخطار شش ماهه اعلام می شود. با این حال ، آنها دلیل این اقدام را ذکر کردند.

گوگل همه گیری و تأثیر فوری آن را بر روی وب مسترها مورد توجه قرار داد. با توجه به این شرایط بیگانه ، "نیازی به اقدام فوری نیست". با این حال ، همانطور که می دانید ، هزاران مدیر وب در تلاش برای رتبه بندی هستند. بنابراین ، اگر شروع به برنامه ریزی برای به روزرسانی های جدید نکنید ، ممکن است موقعیت خود را در SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) از دست بدهید.

در تاریخ 20 آبان 1399 ، گوگل خرداد 1400 را به عنوان تاریخ رسمی به روزرسانی تجربه صفحه Google اعلام کرد. هدف از این به روز رسانی جدید راحت تر کردن مرور بدون توجه به دستگاه است. علاوه بر الگوریتم های معمول سرعت ، عواملی مانند تجربه کاربر و هسته های وب اصلی ، اکنون در رتبه بندی وب سایت ها نقش دارند.

Core Web Vital ها

با به روزرسانی تجربه صفحه Google ، میزان بازدید و رتبه بندی شما تا ماه خرداد 1400 همچنان پابرجاست . با این حال ، بهتر است اگر برنامه ای برای تنظیم مجدد وب سایت خود برای به روزرسانی دارید.

هر به روزرسانی تجربه جدید فرصتی برای رتبه بندی یا پایین آمدن در صفحات نتیجه موتور جستجو است. بنابراین ، باید معنی این به روزرسانی تجربه صفحه Google را درک کنید. همچنین ، شما باید پیامدهای آن و نحوه قرارگیری وب سایت خود را برای آنها درک کنید.

در این راهنما ، معنای به روزرسانی جدید صفحه Google را برای شما مرور خواهیم کرد. همچنین ، ما عوامل موثر در این به روزرسانی را توضیح خواهیم داد. در آخر ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه وب سایت شما با این به روزرسانی جدید می تواند رتبه بندی کند.

برای به روزرسانی تجربه جدید صفحه Google ، به موقع تجربه کاربر را تقویت کنید

اصطلاحات و تکنیک های جدید ممکن است در ابتدا کمی گیج کننده باشند ، اما درک آنها آسان است. و با به روزرسانی تجربه صفحه Google ، چند ماه دیگر ، خوشبختانه وقت داریم که آماده می کنیم.

اکنون برای رتبه بندی نیاز به ترکیبی از حیوانات اصلی وب و تکنیک های معمول رتبه بندی است. اگر امتیاز CVW شما پایین است ، می توانید مشکلات موجود را در Google Search Console پیدا کنید. پس از آن ، اکنون می توانید از pageSpeed insights برای شناسایی مشکلات برای حل استفاده کنید.

با این حال ، به عنوان یک مدیر وب سایت ، همیشه باید به یاد داشته باشید که یک تجربه خوب صفحه ، محتوای خوب را باطل نمی کند. محتوا همیشه شاه بوده و خواهد بود!

در اینجا در Bing Digital ، یک آژانس جستجوگر تجارت الکترونیکی برنده جایزه می تواند به شما کمک کند وب سایت شما را برای بروزرسانی جدید آماده کنید. با استفاده از ابزارهای تحلیلی ، می توانیم خلا the موجود در تجربه کاربری وب سایت شما را پیدا کرده و تغییرات مثبتی ایجاد کنیم. با ما تماس بگیرید تا یک خط بحث با کارشناسان دوستانه ما باز کنید!

Google Page Experience Update چیست؟

به روزرسانی تجربه صفحه Google الگوریتمی جدید است که تجربه کاربر را برای رتبه بندی وب سایت ها مطالعه می کند. البته ، گوگل استانداردهای از پیش تعیین شده ای را دارد که برای رتبه بندی صفحات وب استفاده می کند.

علاوه بر این استانداردها ، به روزرسانی های تجربه صفحه ، حیوانات اصلی وب را به عنوان یک عامل معرفی می کند. بنابراین ، رتبه بندی صفحه اکنون تابعی از معیارهای موجود به همراه هسته های اصلی وب است.

اساساً ، وب سایت Core برای اندازه گیری تجربه کاربر در وب سایت شما وجود دارد. این سنجه ها زمان بارگیری وب سایت ، تعامل و ثبات وب سایت شما را اندازه گیری می کنند.

اولاً ، هیچ کس نمی تواند تأثیر این معیارها را در رتبه بندی صفحات بگوید. خوب ، به جز اینکه در Google کار می کنید. اما مسلماً ، با شکل گرفتن به روزرسانی جدید ، از گوگل اطلاعات بیشتری انتظار داشته باشید.

این به روزرسانی تجربه جدید صفحه Google به چه معناست؟

سوالات زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید بپرسید. "آیا این به روزرسانی تجربه صفحه Google به این معنی است که Google الگوریتم دیگری را کنار می گذارد؟ پاسخ این س questionال کاملاً منفی است!

مانند همیشه ، محتوای وب سایت شما ویژگی بنیادی است که تعیین می کند بالا باشد یا نه. گوگل در وبلاگ خود حتی قبل از تجربه یک صفحه عالی ، اهمیت محتوای عالی را نیز تکرار می کند.

تجربه صفحه وب سایت

با این حال ، این بدان معنا نیست که به روزرسانی تجربه صفحه Google به شما کمک نمی کند از SERP بالاتر بروید. تا زمانی که محتوای شما و تجربه کاربری شما عالی باشد ، میزان بازدید ارگانیک شما افزایش می یابد.

تنها هدف از این به روز رسانی جدید ، اطمینان از رتبه بندی وب سایت ها در بالاترین سطح است که تجربه کاربری بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. مطمئناً ، این تغییر قابل توجهی در فضای SEO ایجاد خواهد کرد. با این حال ، خبر خوب این است که درک این به روزرسانی چندان سخت نیست.

اولین چیزی که باید در مورد به روزرسانی آینده Google بدانید ، اتکا به تجربه کاربر است. و مطمئناً شما باید از زمان تاسیس وب سایت خود تجربه کاربری را در نظر گرفته باشید.

بنابراین ، شما حتی می توانید وب سایت خود را به تنهایی برای بررسی تجربه بد کاربر بررسی کنید. یا بهتر از این ، فقط در مورد ده کاربر بپرسید تا به آنچه که احساس می کنند در وب سایت تغییر می دهد ، اشاره کنند.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این الگوریتم تمرکز آن بر روی صفحه وب در برابر وب سایت به عنوان یک کل است. بنابراین ، ممکن است وب سایت شما دارای محتوا و طراحی عالی باشد ، اما اگر بارگیری صفحات طولانی شود ، خلاف به روزرسانی است.

اگرچه منتظر راه اندازی این به روزرسانی نیستیم اما هنوز نمی توانیم این فرضیه را تأیید کنیم. با این حال ، در هر صفحه در وب سایت خود کار کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها از معیارهای اصلی حیوانات وب پیروی می کنند.

 

Core Web Vital و سایر عناصر بروزرسانی جدید Google Experience

بیایید نگاهی دقیق تر به عناصر مختلفی که مهمترین هسته اصلی وب سایت را تشکیل می دهند ، بررسی کنیم:

در حال بارگذاری - بزرگترین رنگ محتوای (LCP)

یکی از ویژگی هایی که حیوانات اصلی وب هدف آن را بررسی می کنند ، زمان بارگذاری بزرگترین محتوای وب سایت است. متریک مورد استفاده برای اندازه گیری زمان بارگذاری بزرگترین جسم بزرگترین رنگ محتوای است. توصیه می شود نمره LCP خود را در 2.5 ثانیه یا کمتر نگه دارید . این بدان دلیل است که ، همانطور که می دانید ، Google زمان بارگذاری سریع را ترجیح می دهد.

بزرگترین رنگ محتوای (LCP)

 

این توسعه سرعت بارگذاری برای Google جدید نیست. بیشتر از این ، ممکن است به روزرسانی تجربه صفحه Google جدید باشد ، اما ابزار بینش سرعت صفحه جدید نیست. مدتی است که در کنسول جستجوی گوگل است . و عواملی مانند First contentful paint (FCP) و LCP بخشی از معیارهای رتبه بندی بوده اند.

اگر تفاوت FCP و LCP را نمی دانید ، این یک سلب مسئولیت رسمی است. FCP اندازه گیری زمان بارگذاری کل وب سایتی است که کاربر مشاهده می کند.

در حالی که LCP زمان بارگذاری بزرگترین ویژگی در وب سایت شما است. همانطور که می بینید ، LCP از FCP مهمتر است. تا زمانی که امتیاز LCP شما در پایین ترین حد باشد ، FCP شما تقریباً زائد است.

اکنون ، نوع و عملکرد وب سایت بر LCP تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، وب سایت های سفارشی مانند یک وب سایت تجارت الکترونیکی LCP بالاتری دارند. این به خاطر دو چیز است: تعداد زیادی اسناد بزرگ (تصاویر) و پلاگین های وب سایت. با این حال ، این صفحات همچنان طبق الگوریتم رتبه بندی گوگل رتبه بندی می شوند.

تا آنجا که می توانید ، سعی کنید از همین حالا روی سرعت وب سایت خود کار کنید. مطمئناً ، شما می توانید یک وب سایت سفارشی را با ویژگی هایی مدیریت کنید که می تواند زمان بارگیری را به تأخیر بیندازد. در این حالت ، ما به شما توصیه می کنیم سرعت سایت خود را در مقایسه با رقبا مقایسه کنید.

تعامل - تأخیر ورودی اول

تعامل با بسیاری از افراد ممکن است به معنای پاسخگویی صفحه باشد. این زمان بین اولین کلیک از طرف کاربر و پاسخ وب سایت شما است. به عنوان مثال ، بیایید فرض کنیم مشتری احتمالی روی نماد "درباره ما" شما کلیک می کند. زمان بین کلیک و شروع صفحه پردازش تعاملی است.

تأخیر ورودی اول

 

معیاری که برای اندازه گیری پاسخگویی صفحه وب سایت شما استفاده می شود ، تأخیر ورودی اول (FID) است. و ما به شما توصیه می کنیم FID خود را زیر 100 میلی گرم نگه دارید. کاربر لازم نیست قبل از شروع تعامل صبر کند.

پایداری - تغییر چیدمان تجمعی

این قسمت پیچیده این به روزرسانی جدید Google است. ثبات صفحه به نوعی با تعامل ارتباط دارد. با این حال ، این بار ، تمرکز بر نظارت بر ثبات بصری وب سایت شما است. ممکن است این توضیحات روشن نباشد ، بنابراین ما یک تصویر ارائه خواهیم داد.

فرض کنید شما از یک آدرس وب بازدید کرده اید و آدرس بارگیری می شود. بعد از آن ، می بینید که چه چیزی شما را دوست دارد و کلیک می کنید. ناگهان وب سایت تغییر مکان می دهد و متوجه می شوید که روی پیوند اشتباه کلیک کرده اید. ما می توانیم شرط ببندیم که شما در چنین وضعیتی بوده اید.

تغییر چیدمان تجمعی

 

وقتی این شی در صفحه وب شما جابجا می شود ، کاربر ناامید می شود. و نیازی به گفتن نیست که این برای تجربه کاربر مضر است. برخی از وب سایت های شما از این ویژگی بی ثباتی بازدید می کنید.

با این به روزرسانی تجربه صفحه Google ، سیستم با بی ثباتی سایت ها را کنترل می کند. معیار اندازه گیری این ثبات ، تغییر طرح خلاقانه است.

برای محاسبه این نمره ، Google کسری از تأثیر و کسری از فاصله را در نظر می گیرد. نمره مورد انتظار از تغییر طرح بندی خلاقانه باید حداکثر 0.1 باشد.

CLS

وقتی وب سایت خود را روی الگوی موجود و قابل قبولی مانند وردپرس می سازید ، ممکن است از تعامل و ثبات فرار کنید. با این حال ، همیشه بهتر است که یک تیم توسعه وب استخدام کنید تا وب سایت خود را قبل از آن بررسی کند.

سه معیار فوق ، محتوای اصلی وب از طرف Google است. با این حال ، به روزرسانی آینده صفحه Google فقط براساس این هسته های اصلی وب نیست. سایر ویژگی های وب سایت که دارای اولویت بیشتری هستند عبارتند از:

ویژگی های سازگار با موبایل

مدتی است که این عامل وجود دارد ، اما اهمیت آن یک درجه بالاتر خواهد رفت. مدتی است که بیشتر افراد به جای لپ تاپ با دستگاه های تلفن همراه به وب سایت های خود مراجعه می کنند. فقط در سال 2020 ، تلفن های همراه بیش از 50? از ترافیک وب سایت را ایجاد کردند (به استثنای تبلت ها).

اکنون اندازه های بسیاری از دستگاه ها وجود دارد که کاربران برای دسترسی به صفحات وب مختلف از آنها استفاده می کنند. و از آنجا که الگوریتم رتبه بندی گوگل بر روی کاربران تمرکز دارد ، وب سایت شما باید این مشکل را برطرف کند.

صرف نظر از دستگاهی که کاربر برای دسترسی به وب سایت شما استفاده می کند ، باید یک سایت موبایل کاملاً جامع و قابل دسترسی را بارگیری کند.

مرور ایمن

به عنوان بخشی از آخرین به روزرسانی Google ، ویژگی دیگری که Google می خواهد در وب سایت شما شناسایی کند ایمنی است. هنگام ایجاد یک وب سایت ، باید بدافزار و سایر محتوای مضر را بررسی کنید زیرا می توانند بر رتبه بندی وب سایت تأثیر بگذارند.

همچنین ، شما باید وب سایت خود را از فعالیت های خارجی محافظت کنید. شما ممکن است یک متخصص امنیت سایبری نباشید ، اما باید جزئیات امنیتی وب سایت خود را بررسی کنید. شما نمی توانید حفره ها و شکاف هایی داشته باشید که هکرهای اینترنتی می توانند از آن استفاده کنند. برای گوگل ، هرگونه تهدید مضر برای کاربران نشانه خوبی نیست.

<مرور ایمن Google

منبع: گوگل

HTTPS

این به روزرسانی تجربه صفحه Google اهمیت یک وب سایت امن را لغو نمی کند. مانند همیشه ، شما باید وب سایت خود را ایمن نگه دارید. این امر ایمنی داده های کاربران شما را تضمین می کند.

پیام های سرزده

آیا تا به حال از وب سایتی بازدید کرده اید که همچنان پیامهای ظاهر شده آن را مشاهده کنید؟ این برای تجربه کاربر خیلی عالی نیست. اگر وب سایت شما دارای این پیام های پاپ آپ است ، ممکن است لازم باشد برای به روزرسانی تجربه صفحه Google ، مجدداً از این پیام ها بازدید کنید.

البته ، پنجره های بازشو راهی عالی برای تعامل با کاربران شما هستند. برای تبدیل برنامه های فروش و ثبت نام ، اطلاع رسانی به کاربران در مورد زبان و کوکی ها ، می توانید از پنجره های بازشو استفاده کنید. با این حال ، اگر نیاز به استفاده از پنجره های بازشو دارید ، مطمئن شوید که آنها در دستورالعمل های Google هستند .

اساساً ، Google در تلاش است تا تعامل کاربر با وب سایت هایی را که دارای فروش و تبلیغات پاپ آپ آزار دهنده هستند ، کاهش دهد. وقتی تصمیم به استفاده از پنجره های بازشو دارید ، اطمینان حاصل کنید که محتوای اصلی صفحه شما را مسدود نمی کند. برای یک کاربر مشتاق ، این پنجره های بازشو بسیار جالب نیستند.

آنچه می توانید برای غلبه بر این قانون پاپ آپ انجام دهید یافتن سایر روشهای بازاریابی است. به جای پر کردن صفحه خود با تبلیغات پاپ آپ مختلف ، به دنبال روش های بهتر برای تبلیغات باشید.

به این ترتیب ، کاربران می توانند وب سایت شما را با مزاحمت کمتری مرور کنند. همچنین می توانید نسخه های استراتژیک و خلاقانه را برای جلب آنها در خرید محصولات امتحان کنید.

از نظر تجربه کاربری ، این فاکتورها در کنار مهمترین وب سایتهایی هستند که Google اکنون آنها را بعنوان بخشی از رتبه بندی وب سایت شما در نظر می گیرد. با این حال ، Google همیشه پیشرفت خواهد کرد. بنابراین ، باید مراقب به روزرسانی ها باشید.

آیا به روزرسانی Google Page Experience مهم است؟

مثبت؛ مثبت؛ آره! به روزرسانی تجربه صفحه گوگل برای سئوی وب سایت شما حیاتی است. تمرکز اصلی به روزرسانی کاربران است. و هنگامی که کاربران خود را راضی می کنید ، می توانید تبدیل بیشتری انجام دهید.

در اینجا برخی از اهمیت این به روز رسانی آورده شده است:

سئو ، تبدیل و درآمد بهتر

وقتی محتوای کاملی داشته باشید و تجربه کاربری شما درجه یک باشد ، صفحه شما بالاتر خواهد بود. اگر ویژگی های تجربه کاربر را به وب سایت خود تزریق نمی کنید ، وب سایت شما عملکرد بهینه ای ندارد.

تبدیل صفحه و تجربه کاربر دست در دست هم کار می کنند. چندین گزارش و تحقیق از Google وجود دارد که این ادعا را تأیید می کند. برخی از یافته ها عبارتند از:

سرعت و تبدیل صفحه

سرعت صفحه بر نرخ تبدیل وب سایت شما تأثیر می گذارد. از صفحه هایی که بررسی کردند:

  • صفحه ای که زمان بارگیری آن بیش از پنج ثانیه است ، نرخ تبدیل آن 0.6? است.
  • صفحه ای با بیش از چهار ثانیه برای زمان بارگیری تقریباً 1? نرخ تبدیل دارد
  • صفحه ای که بیش از سه ثانیه بارگیری می شود ، دارای نرخ تبدیل 1.5? است.
  • در حالی که برای صفحه ای با زمان بارگیری کمی بیش از دو ثانیه ، نرخ تبدیل 1.9? است

برای صفحه با نرخ تبدیل 1.9? ، LCP کمتر از 2.5 ثانیه است. بنابراین می بینید ، ویژگی تجربه کاربر بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد.

سرعت صفحه و نرخ گزاف گویی

اگر بارگیری صفحه وب شما خیلی طولانی شود ، تأثیر آن بر نرخ پرش فاجعه بار است. بیایید نگاهی به دو مورد بیندازیم:

  • اگر زمان بارگذاری صفحه وب شما از یک ثانیه به سه ثانیه افزایش یابد ، نرخ پرش 32? افزایش می یابد.
  • اگر این رقم از یک ثانیه به حدود شش ثانیه برسد ، نرخ پرش شما بیش از 105 درصد افزایش می یابد

و به عنوان یک مدیر وب ، می دانید که پایین نگه داشتن نرخ پرش در حداقل میزان اهمیت خود چقدر مهم است. بنابراین ، بهتر است قبل از به روزرسانی تجربه صفحه Google ، روی زمان بارگیری وب سایت خود کار کنید.

بروز رسای جدید گوگل

درآمد و نوع دستگاه

پاسخگویی موبایل و سرعت وب سایت شما تأثیر زیادی در درآمد دارد. از این تحقیق می توان موارد زیر را جمع آوری کرد:

  • کاربران وب سایت های موبایل که زمان بارگیری سریع را تجربه می کنند 75? درآمد بیشتری نسبت به کاربرانی که با میانگین زمان بارگیری سر و کار دارند و 327? درآمد بیشتری نسبت به زمان بارگیری پایین دارند.
  • در یک دسک تاپ ، کاربران وب سایتی که در زمان بارگذاری سریع گشت و گذار می کنند 212? و 527? درآمد بالاتر نسبت به سرعت متوسط و پایین دارند.

مقدمه شاخص های بصری

اگر در جستجوگرها تازه وارد نیستید ، می فهمید که Google زمینه استفاده از برچسب ها را دارد. و این برچسب ها به افزایش تعاملات کاربران با وب سایت ها کمک می کند.

اگر می توانید به خاطر بسپارید ، برچسب هایی برای تمایز صفحات موبایل تسریع شده (نمادهای AMP) وجود داشته است. در همین راستا ، Google برخی از برچسب ها را برای شناسایی وب سایت های کند و سازگار با تلفن همراه معرفی می کند.

با به روزرسانی جدید تجربه صفحه Google ، شاخص های تصویری برای تشخیص وب سایت های کاربرپسند وجود دارد. بنابراین ، شاید هنگام جستجو ، نشانگر وب سایت های کاربر پسند را از هم جدا کند.

از هم اکنون ، هیچ کس از ویژگی ها و مکان این شاخص های جدید مطمئن نیست. با این حال ، مطمئن هستیم که آنها جدی هستند و این بخشی از تجربه صفحه Google در سال 2021 است.

این شاخص ها ممکن است در نتایج جستجو روشن و برجسته باشند. این بدان معنی است که کاربران اکنون وب سایت هایی را می شناسند که وقت خود را تلف نمی کنند. البته این به معنای مراجعه بیشتر و در نتیجه امکان درآمد بیشتر خواهد بود.

فرصت برتر داستان ها

Top Stories یا Google News ابزاری است که مقالات مرتبط را به یک کلمه کلیدی جستجو نشان می دهد. در بیشتر موارد ، داستان های برتر را در بالای صفحه نتیجه جستجو پیدا خواهید کرد. در بسیاری از موارد ، هنگامی که کاربر عبارتی را جستجو می کند ، احتمال زیادی وجود دارد که بتواند بر روی مقاله های بالای داستان نیز کلیک کند.

ابزار داستان برتر بیشتر بر روی AMP (صفحه شتاب داده شده تلفن همراه) تمرکز دارد. اساساً ، AMP ابزاری است که به صفحات وب شما با قابلیت دسترسی سریع و سریع کمک می کند. هنگامی که از این ابزار استفاده می کنید ، باید به HTML سخت پایبند باشید. اگر مقاله خود را در مورد داستان های برتر می خواهید ، دیگر گزینه ای ندارید.

اما به لطف به روزرسانی صفحه Google ، صفحه شما می تواند بدون AMP در داستانهای برتر رتبه بندی شود. تجربه صفحه و تجربه کاربر اکنون در رتبه بندی بخش داستانهای برتر در صفحه نتایج جستجو تأثیر می گذارد.

این بدان معنی نیست که باید رابط کاربری AMP را کنار بگذارید. این ابزار به وب سایت شما در زمینه سرعت ، امنیت و ویژگی های موبایل کمک می کند. و این ویژگی ها هنوز با تجربه صفحه Google در سال 2021 همسو هستند.

 

چگونه وب سایت خود را برای به روزرسانی تجربه صفحه Google آماده کنیم

اعلامیه بروزرسانی صفحه Google ممکن است کمی زود باشد ، اما شما هنوز هم باید برای آن برنامه ریزی کنید. هرگونه به روزرسانی از طرف Google همیشه فرصت خوبی برای مقیاس گذاری وب سایت شماست.

مزیت منحصر به فرد این به روزرسانی تمرکز آن بر مشتری است. بنابراین همانطور که سعی در جلب رضایت گوگل دارید مشتری بالقوه خود را نیز راضی می کنید.

در حال حاضر ، هیچ کس نمی تواند هک هایی را که برای به روزرسانی جدید صفحه Google کار می کنند تأیید کند. در نتیجه ، همه آنچه می توانیم ارائه دهیم ، پیش بینی های محاسبه شده بر اساس اطلاعات Google و تحقیقات ما است.

ما می دانیم که هدف اصلی به روزرسانی جدید رضایت کاربران است. ما می دانیم که سرعت ، تعامل و پایداری هسته اصلی وب هستند. همچنین ، پارامترهای ردیابی قدیمی مانند محتوا ، ویژگی های تلفن همراه و سایر موارد را فراموش نخواهیم کرد. بنابراین می بینید ، با اطلاعات و زمانی که در اختیار دارید - بهانه ای برای آماده نشدن ندارید.

در اینجا چند روش برای آماده سازی سایت خود برای به روزرسانی تجربه صفحه آورده شده است:

سرعت وب سایت خود را افزایش دهید

یکی از مهمترین عواملی که تجربه کاربر را تحت تأثیر قرار می دهد سرعت است. خود را به جای کاربر قرار دهید ، آیا سایتی دوست دارید که بارگیری آن چند دقیقه طول بکشد؟ پاسخ منفی مستقیم است. از آنجا که شما نمی توانید آن را دوست داشته باشید ، کاربر شما آن را دوست نخواهد داشت و البته گوگل آن را رتبه بندی نمی کند.

تمام عناصر و معیارهای به روزرسانی صفحه Google همه به سرعت متکی هستند. LCI معیار اندازه گیری زمان بارگیری وب سایت شماست. FID معیار زمان تعاملی وب سایت است. و هنگام بارگیری سریع وب سایت ، نگرانی زیادی در مورد ثبات نخواهید داشت.

سرعت وب سایت را افزایش دهید

 

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، سرعت وب سایت شما فقط بر تجربه کاربر تأثیر نمی گذارد. سرعت صفحه همچنین بر نرخ پرش و تبدیل وب سایت شما تأثیر می گذارد. اما س isال این است ، چگونه سرعت صفحه خود را متناسب با الگوریتم رتبه بندی گوگل افزایش می دهید؟

قبل از اینکه بتوانید سرعت وب سایت خود را بهبود ببخشید ، باید سرعت فعلی را تأیید کنید. بهترین راه برای انجام این کار شما از طریق ابزاری متعلق به Google ، Google PageSpeed Insights است .

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که URL خود را در کادر ارائه شده تایپ کنید و سرعت شما را نشان دهد. پارامترهای مختلف درجه بندی عبارتند از:

  • 0-49 - ضعیف است
  • 50-89 - به پیشرفت خود ادامه دهید
  • 90 - 100 - خوب است.
برچسب ها طراحی سایت , سئو , گوگل ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 1,407
  • بازدید کلی : 4,395