loading...

ماهان وب

پس از مصاحبه با آژانس های برتر جستجوگرای جهانی ، ما در مورد عواملی که بیشترین تأثیر را در تصمیم گیری برای آزمایش و حتی تغییر جهت استفاده از یک ابزار جدید SEO اصلی دارند ، اطلاعاتی کسب کردیم صنعت

سها عبدی بازدید : 20 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

پس از مصاحبه با آژانس های برتر جستجوگرای جهانی ، ما در مورد عواملی که بیشترین تأثیر را در تصمیم گیری برای آزمایش و حتی تغییر جهت استفاده از یک ابزار جدید SEO اصلی دارند ، اطلاعاتی کسب کردیم

صنعت سئو به طور مداوم در حال تغییر و تحول است. همچنین نیازهای آژانس سئو شما با رشد کسب و کار شما تغییر می کند. ابزاری که استفاده می کنید نحوه هدایت رشد شما را شکل می دهد. بنابراین مهم است که در مورد موارد جدید در فضا به روز باشید و تصمیم بگیرید که آیا استفاده از یک ابزار جدید SEO به نفع تجارت شما است.

با این حال ، همیشه مسئله اولویت بندی موارد مهم برای نیازهای تجاری شما است.

در اینجا عوامل زیادی وجود دارد:

  • برخی از سیستم عامل های SEO مشکلاتی را حل می کنند که شما حتی نمی دانید وجود آنها وجود دارد - برای شناسایی این موارد ، باید از پیشرفت های جدید در صنعت مطلع باشید
  • برخی از آنها یک مشکل خاص را حل می کنند ، مسئله ای که شما از آن مطلع هستید - در این موارد ، این فقط درمورد شناسایی بهترین ابزار برای نیازهای آژانس شماست
  • برخی از آنها یک تجربه یکپارچه را ارائه می دهند که به شما کمک می کند گردش کار خود را در بهینه سازی سایت جستجو کنید
  • برخی مزایای رقابتی از نظر ویژگی ها یا قیمت گذاری را ارائه می دهند

در مصاحبه های خود با آژانس های برتر جستجوگرها از سراسر جهان ، ما بینش های مختلفی را در مورد عواملی که بیشترین تأثیر را در تصمیم گیری برای آزمایش و حتی تغییر جهت استفاده از یک ابزار جدید SEO اصلی دارند ، جمع آوری کرده ایم.

در اینجا برخی از نشانه های قابل ذکر وجود دارد که نشان می دهد زمان آن فرا رسیده است که شروع به جستجوی نرم افزار جدید SEO در پشته ابزار خود کنید.

محتوایی که با مشارکت SEOmonitor ایجاد شده است .

1. ابزار فعلی شما داده ها یا ویژگی های صحیحی را در اختیار شما قرار نمی دهد

دقت و عملکرد بزرگترین دردی است که متخصصان سئو با ابزار خود دارند.

آیا راه حل فعلی شما داده کافی را در اختیار شما قرار می دهد؟ آیا داده های درستی ارائه می دهد؟ در غیر این صورت ، ممکن است نتوانید اهداف سئو خود را تحقق بخشید.

آیا تا به حال با هر یک از این مشکلات روبرو شده اید؟

داده های غیر قابل اعتماد یا ناقص

برخی از سیستم عامل های SEO به سادگی ویژگی های داده بیشتری را نسبت به بقیه ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر برای مشاهده معیارهای خاص هزینه اضافی دریافت می کنند ، مانند:

  • داده های Google ("ارائه نشده است)"
  • تقسیم بندی ترافیک آلی مارک / غیر مارک
  • ترافیک موبایل در مقابل دسک تاپ

داشتن این داده ها برای متخصصان سئو بسیار ارزشمند است. اما مجبور به پرداخت هزینه های سنگین می تواند یک عامل بسیار محدود کننده باشد ، به ویژه برای آژانس های کوچکتر.

به عنوان مثال ، نگاشت داده های ترافیک از Google Analytics و تطبیق آن با داده های کلمه کلیدی Google Search Console برای دریافت آنچه "(ارائه نشده است)" بدین معنی است که می توانید تأثیر مستقیم سئو را بر سایر اهداف تجاری به مشتریان نشان دهید - مانند افزایش رتبه زیرا یک کلمه کلیدی بر تبدیلات تأثیر می گذارد.

ابزارهای جستجوگرها و رتبه بندی کلمات کلیدی

سیستم عامل های SEO که به طور استاندارد این نوع داده ها را ارائه می دهند ، با برجسته کردن ارتباط بین سئو و نتایج کسب و کار ، می توانند در هنگام خرید و حفظ مشتری ، به شما یک مزیت بدهند.

یا می تواند مسئله ای از معیارهای غیر قابل اعتماد باشد - محاسبات گمراه کننده یا مات ، مواردی که مربوط به تغییرات فنی است و نه عملکرد سئو شما و غیره.

به معیار میزان دید بیندیشید . اگر به عنوان میانگین موقعیت برای مجموعه ای از کلمات کلیدی محاسبه شود ، تغییرات ایجاد شده بر اساس افزودن یا حذف کلمات کلیدی در آن لیست گمراه کننده خواهد بود و به شما اجازه می دهد دلیل نوسان امتیاز را بفهمید.

پل وود ، مدیر رسانه های تفریحی ، اشاره می کند که نوآوری در نحوه محاسبه معیار اصلی یک ابزار SEO یک عامل تعیین کننده است. حتی اگر کاری باشد که آژانس با صفحات گسترده و ساعتهای زیادی را قبل از اطلاع از چنین معیاری کارآمد انجام می داد ، حتی بیشتر.

وود گفت: "سناریوی جالبتر این است که شما ناگهان از ابزاری که در آنجاست و کاری انجام می شود که تیم شما حتی در نظر نگرفته است آگاه شوید." "وقتی آن را در ابزاری می بینید ، آن لحظه ای است که طرز فکر خود را درباره چیزها ، نحوه ساختار کار خود را تغییر می دهید. و سپس شما متفاوت شروع به کار می کنید. "

به این ترتیب است که باید ابزارهای مناسب SEO کار کنند - برای حل نقاط درد آژانس ، حتی مواردی که فکر نمی کنید برای حل آنها امکان پذیر باشد.

مسائل مربوط به عملکرد

سرعت یک عامل عظیم در صنعت سئو است.

برای اجرای کمپین ها و ردیابی عملکرد ، متخصصان جستجو به اطلاعات دقیق و به روز در همان لحظه نیاز دارند.

زیرا وقتی نرم افزار شما خراب است ، باید سریعاً مشکل را برطرف کنید .

به همین دلیل در نظر گرفتن کیفیت پشتیبانی ارائه شده هنگام انتخاب ابزار SEO ضروری است.

در حالت ایده آل ، شما باید به یک مدیر حساب اختصاصی دسترسی پیدا کنید که بتوانید برای حل سریع مشکلات به صورت مورد نیاز و همچنین تماس های پشتیبانی منظم برای بررسی نیازهای آژانس خود ، به او مراجعه کنید.

وقتی Paul Friend ، رئیس SEO و Ben Foster ، مدیر عامل ، از SEO Works تصمیم گرفتند که زمان انتخاب یک ابزار اصلی SEO متفاوت باشد ، آنها پشتیبانی مداوم و موقت را به عنوان یکی از "صدها جنبه مختلف مرتبط هنگام انتخاب ابزار مناسب. "

به عنوان بخشی از ماتریس تصمیم گیری آنها ، این نکته ای بود که نیاز به تطابق عملکردهای کلیدی مانند ویژگی های کلمات کلیدی از جمله رتبه بندی جهانی ، نمرات دید کلی بازار ، بینش محتوا ، قابلیت های پیش بینی و گزارش دهی ، قابلیت ایجاد پیوند ، بینش رقابت و بسیاری موارد دیگر بود.

پس از همه ، هنگام ارزیابی یا در نظر گرفتن به روزرسانی پشته فناوری موجود ، باید ببینید که یک راه حل بر اساس نیازهای خاص آژانس شما چگونه کار می کند.

2. شما می خواهید به عنوان یک رهبر نوآوری دیده شوید

دیجیتال همیشه در حال جابجایی است و متخصصان سئو باید برای به روز ماندن در رقابت ، از پیشرفت های جدید مطلع شوند آژانس ها باید در نوآوری پیشتاز باشند ، بنابراین دائماً به دنبال فناوری های جدیدی هستند که آنها را از هم متمایز کند.

پل وود می گوید که آنها "حداقل چند بار در سال تلاش می کنند تا بررسی درستی از آنچه از نظر ابزار وجود دارد داشته باشند." آنها هنگام ارزیابی ابزارهای جدید در بازار ، عمدتاً بر قابلیت دسترسی و UX تمرکز می کنند ، مانند:

  • آنها به راحتی به شما امکان می دهند داده را صادر کنید
  • چگونه آنها همکاری بین تیم های داخلی و مشتریان را تسهیل می کنند
  • چه تعداد ویژگی می تواند در یک پلت فرم واحد ادغام شود

تیم در SEO Works همچنین اهمیت همیشه مراقب بودن را نشان می دهد ، با اعضا یکدیگر را مطلع می کنند. آنها همچنین یک برنامه آموزشی گسترده در دست اجرا دارند - بنابراین همه نه تنها با استفاده از ابزارها بلکه روشهای خاصی که آژانس برای استراتژیهای درجه یک SEO استفاده می کند ، در آن قرار دارند.

حتی فراتر از این ، آژانس هایی مانند SEO Works ابزارهای انحصاری را توسعه می دهند ، نشان می دهد چگونه روش ابتکاری آنها می تواند یک مزیت رقابتی برای مشتریان در سبد سهام آنها باشد.

3. شما در حال رشد یا مقیاس گذاری آژانس سئو خود هستید

براساس یک نظرسنجی جهانی اخیر از رهبران تجاری سطح C مک کینزی ، پذیرش دیجیتال حداقل در عرض چند ماه حداقل سه تا چهار سال در جهان سرعت گرفته است.

انتظار می رود که این رویکرد به سمت رویکرد اولین - دیجیتال ادامه یابد ، این بدان معناست که نیازهای مقیاس گذاری برای آژانس های جستجوگر SEO در حال حاضر و همچنین برای آینده قابل پیش بینی بسیار زیاد است.

پاسخگویی به این تقاضای فزاینده برای خدمات جستجوگرها ، آژانس ها را ملزم می کند تا عملیات را به طور کارآمد مقیاس بندی کنند و در عین حال خودشان نیز در رقابت باقی بمانند. اگر در حال رشد نمایندگی خود هستید ، زمان مناسبی است که ابزارهای خود را آزمایش کنید و ببینید آیا آنها از مجموعه عملکردهای مناسبی برای تقویت و حمایت از این رشد برخوردار هستند.

آژانس های سریع رشد به قابلیت های بیشتری نیاز دارند ، مانند:

  • دسترسی به کاربران بیشتر : همانطور که مشتریان و کارمندان جدیدی اضافه می کنید ، ابزارهایی می خواهید که به شما امکان می دهد کاربران نامحدود داشته باشید (در حالت ایده آل ، بدون هیچ هزینه اضافی) و همکاری بین تیم ها را تسهیل می کنید
  • دسترسی نامحدود به API : ابزارهای SEO شما باید همزمان با توسعه جعبه ابزار کلی فناوری خود ، به طور یکپارچه با سایر ابزارهای تجاری شما کار کنند. به عنوان مثال ، ما صادرات مقادیر زیادی از داده ها از طریق SEOmonitor API را به ساده ترین شکل ممکن انجام داده ایم ، به شما امکان می دهد داده های سطح کمپین و کلمات کلیدی را به سیستم های داخلی دلخواه خود بکشید (مانند Klipfolio) و گزارش های مشتری را سفارشی کنید
  • گردش کار کارآمدتر : داشبورد عملیاتی ، سیستم های یکپارچه و قابلیت های سازماندهی برای مجموعه مشتری شما ، همه در کمک به گرفتن وضعیت موجود در یک نگاه تفاوت دارد.

آژانس های دارای رشد سریع و نیاز آنها به قابلیت های بیشتر در یک ابزار SEO

به گفته بسیاری از متخصصان سئو که با آنها گفتگو کرده ایم ، بالاترین ارزشی که یک سکوی جستجوگر می تواند داشته باشد کمک به شما برای اتلاف وقت نیست.

ابزارهای مناسب به شما کمک می کنند تا این کار را انجام دهید ، اما ابزارهای ناکارآمد می توانند تیم شما را بیش از حد در مراحل فنی صرف کنند ، که توانایی شما را در مقیاس زنی جدی می گیرد.

4. ابزار شما به اندازه کافی مشارکتی و قابل تنظیم نیست

متخصصان سئو باید در همه تیم ها فرآیندها و روش های پایدار داشته باشند. بهترین نرم افزار با این حساب ساخته شده است.

همکاری و سفارشی سازی مهمترین مواردی است که آژانسها هنگام انتخاب ابزارهای جستجوگرها اولویت می گیرند. و بسیاری از ویژگی ها این را تسهیل می کنند ، مانند:

  • دسترسی کاربر چندگانه : دسترسی نامحدود برای اعضای تیم و مشتریان ، با مجوزهای مشاهده مشتری قابل تنظیم است.
  • ویژگی های مشترک : حاشیه نویسی ، نظرات و قابلیت های به اشتراک گذاری در زمان واقعی برای تیم ها و مشتری ها.
  • معیارهای پیگیری : داشبورد آژانس متمرکز است که به تیم ها امکان می دهد عملکرد و وظایف را کنترل کنند و همچنین اهداف را تنظیم کنند.
  • ویژگی های شخصی سازی : از فیلتر کردن کمپین ها توسط مدیران حساب ، تا حالت ویرایش که وقت شما را برای مدیریت کلمات کلیدی بهینه می کند ، تا ذخیره الگوهای گزارش سفارشی در آژانس ، قابلیت های بسیاری وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

یک راه حل قوی SEO ، که چندین ویژگی از این قبیل را در یک پلت فرم واحد ترکیب می کند ، به بهینه سازی گردش کار داخلی و دستیابی به یک دید کلی نسبت به عملکرد آژانس کمک می کند.

5. ابزار شما مقرون به صرفه نیست

آژانس های مختلف دارای بودجه های مختلف هستند.

بهینه سازی هزینه ها به ویژه برای آژانس های مقیاس بندی بسیار مهم است. شما مجبورید افراد بیشتری را استخدام کنید و منابع بیشتری را در ابزارهای خود برای رسیدگی به تعداد بیشتری از مشتری استفاده کنید و نمی خواهید هزینه های خود را با همان نرخ مقیاس بندی کنید.

برخی از س questionsالاتی که هنگام ارزیابی بهینه بودن هزینه یک ابزار خاص می توان پرسید:

آیا قیمت گذاری انعطاف پذیر و استفاده از منابع را ارائه می دهد؟

اکثر راه حل های نرم افزاری SEO هزینه اشتراک ثابت دارند که شامل تعداد مشخصی دامنه و کلمات کلیدی است. اما اگر استفاده شما از منابع ابزار ماه به ماه نوسان داشته باشد ، قیمت شما ثابت می ماند.

سیستم عامل های دیگر هر ماه به آژانس ها امکان ارتقا یا کاهش درجه را می دهند ، بنابراین شما فقط هزینه آنچه را که استفاده می کنید پرداخت می کنید . نداشتن برنامه از پیش تعیین شده از آژانس ها پشتیبانی می کند تا هزینه های خود را بر اساس میزان کارزار در یک بازه زمانی خاص ارزیابی کنند

آیا هزینه مخفی اضافی وجود دارد؟

برخی از ابزارها قیمت پایه جذابی دارند اما دارای هزینه های پنهان و موارد اضافی هستند که می توانند به سرعت جمع شوند ، به ویژه هنگامی که از تعداد زیادی مشتری جدید استفاده می کنید و کارهای بزرگتری را انجام می دهید. این شامل:

  • هزینه های هر کاربر : آیا شما قادر خواهید بود بدون هزینه اضافی به کاربران نامحدود (از جمله مشتری) اضافه کنید تا امکان همکاری داخلی و خارجی فراهم شود؟
  • هزینه های مهاجرت : آیا برای مهاجرت از سیستم موجود به ابزار جدید نرخ ساعتی یا ثابت در نظر گرفته شده است؟
  • هزینه های ادغام : آیا ادغام های متعددی در ابزارهای مهم تجارت (Data Studio ، Google Sheets ، دسترسی به API و موارد دیگر) در قیمت وجود دارد؟

بنابراین اگر نرم افزار فعلی شما بیشترین حس اقتصادی را برای کسب و کار شما ندارد ، می تواند زمان آزمایش یک نرم افزار جدید باشد.

چه زمان مناسب برای شروع جستجوی یک ابزار جدید جستجوگرها است؟

پاسخ این است که ، شما هرگز نباید تحلیل انتقادی خود را متوقف کنید.

نوآوری یک روند مداوم است ، خصوصاً در این صنعت که به سرعت در حال تغییر است. بنابراین ابزار اصلی SEO مورد نظر شما باید همگام باشد و به طور مداوم قابلیت های خود را به روز کند.

هنگامی که با این علائم با راه حل های موجود خود روبرو می شوید ، ممکن است علائم آنچنان که باید برای شما مفید نباشد ، مانند:

  • وقتی به داده ها یا ویژگی های صحیح دسترسی پیدا نمی کنید.
  • وقتی می خواهید در نوآوری پیشرو باشید ، این بدان معناست که شما به روش های ابتکاری نیاز دارید.
  • وقتی آژانس خود را بزرگ می کنید یا مقیاس می کنید و به قابلیت های بیشتری نیاز دارید.
  • یا وقتی می خواهید مقرون به صرفه تر باشید.

ما می فهمیم که ابزارهای اصلی یک آژانس جستجوگر SEO برای جلب مشتری بیشتر و مدیریت کارآمدتر آنها بسیار مهم است.

به همین دلیل تیم آرکا سئو متعهد به طراحی راه حل های خاص است که به شما کمک می کند مشتریان مربوطه را جذب ، مدیریت و حفظ کنید.

برچسب ها طراحی سایت , سئو , جستجو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 1,417
  • بازدید کلی : 4,405