loading...

ماهان وب

\" همانطور که اتفاق می افتد ، هیچ چیز در شبکه جهانی وب نادیده گرفته نمی شود! و از آنجا که مارک ها و کارآفرینان بیشتری هنوز روش های استفاده از بازاریابی در شبکه های اجتماعی را درک می کنند ، حت

سها عبدی بازدید : 20 شنبه 02 مرداد 1400 نظرات (0)

همانطور که اتفاق می افتد ، هیچ چیز در شبکه جهانی وب نادیده گرفته نمی شود! و از آنجا که مارک ها و کارآفرینان بیشتری هنوز روش های استفاده از بازاریابی در شبکه های اجتماعی را درک می کنند ، حتی یک لکنت کوچک می تواند باعث متزلزل شدن قیمت سهام شود و اعتراضات و انتقادات خشن را نسبت به محصول یا خدمات شما ایجاد کند. "

نفوذ شبکه های اجتماعی در همه جا وجود دارد. زندگی همه را گرفته است. به آن فکر کنید - چند بار صفحه اینستاگرام یا فیس بوک خود را باز می کنید تا ببینید همسران ( و آشنایان ) شما به چه ترتیب هستند؟ برای بعضی ها حداقل 10 برابر و برای برخی دیگر ممکن است بیشتر باشد!

این مزیت است که اکثر مشاغل برای تأیید نام تجاری خود از آن استفاده می کنند. به طور معمول ، عبور از آنها آسان است ، اما برخی از طرح های تأیید توجه کاربران نهایی را جلب می کنند.

با این حال ، اگر آنها به تمام دلایل غلط مانند جلب ارزشهای شما یا ایجاد احساس بیگانگی نسبت به یک مارک در برندهای نهایی ، توجه را جلب کنند ، چه می کنیم! این ممکن است اشتباهی باشد که ممکن است تجارت شما هرگز از آن بهبود نیابد.

بنابراین ، اگر صاحب مشاغلی هستید که می خواهید از قدرت بی حد و حصر بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده کنید ، در اینجا چند اشتباه اشتباه وجود دارد که باید جستجو کنید تا از آنها جلوگیری کنید.

متناقض بودن با ارسال های خود در شبکه های اجتماعی. "

ناسازگار بودن با پستهای شما در رسانه های اجتماعی

منتظر ارسال پیام در شبکه های اجتماعی نباشید فقط زمانی که در حال راه اندازی یک محصول تازه یا یک سرویس بصری هستید. شما می توانید از ابزارهای مختلف برنامه ریزی برای کمک به شما در ارسال مداوم پست های مرتبط و آموزنده در شبکه های اجتماعی استفاده کنید - فقط برای اینکه با کاربران نهایی خود در ارتباط باشید.

حمایت از محصولات / خدمات شما در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی. "

تأیید بیش از حد محصولات شما در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی

مانند تعداد زیادی آشپز که آب گوشت را خراب می کنند ، ارسال زیاد مطالب در مورد محصولات / خدمات نیز مشتریان آزار دهنده شما را آزار می دهد. در مورد مطالب خسته کننده یا زائد نیز می توان همین را گفت.

به دنبال استفاده از روش های خوب بازاریابی در شبکه های اجتماعی باشید و همچنین حساب خود را ایجاد کنید تا بخشی از استراتژی بازاریابی شما برای حداکثر تأثیر باشد.

متخصصان واجد شرایط و باتجربه بازاریابی رسانه های اجتماعی ما که به سیدنی خدمت می کنند ، پیروان شما را با ارائه پست های جذاب که آنها را به روز می کند و علاقه مند به بازگرداندن اطلاعات بیشتر ، درگیر آنها می کنند.

اندازه گیری اشتباه شاخص های عملکرد کلیدی (KPI). "

اندازه گیری-اشتباه-کلید-عملکرد-شاخصها (kpis)

اندازه گیری اشتباه شاخص های عملکرد اصلی (KPI) شما را به دام معیارهای باطل می کشاند. این به معنای تعداد طرفداران در FB یا Twitter است و اگر بازدیدکنندگان را در حال رشد ببینند ، راضی می شوند.

اما نکته عاقلانه این خواهد بود که کل تلاش های شبکه های اجتماعی مارک تجاری خود را بسنجید ، نه اینکه فقط تعداد طرفداران یا پیروان خود را جمع کنید. به زبان ساده - هدف باید اندازه گیری تأثیر استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما از نظر واقعی تجارت باشد.

"کاملاً متکی به اتوماسیون. "

پاسخ دادن در اتوماسیون کاملا

پست های شما در شبکه های اجتماعی باید لمس شخصی داشته باشد. اما بسیاری این اشتباه را می کنند که بیش از حد به ارسال کنسرو شده ( خودکار ) اعتماد می کنند. این چیزی نیست که در مورد پست های شبکه های اجتماعی وجود دارد. این در مورد تعامل با دیگران یا به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند / مفید است. ارسال هرزنامه با محتوای بیش از حد خودکار ، آنها را از خود دور می کند.

برای کمک به شما در ایجاد پیام های پر جنب و جوش و معتبر در رسانه های اجتماعی برای مخاطبان هدف خود ؛ کارشناسان ماهر SM ما پست های جدید ایجاد می کنند و آنها را ارائه می دهند تا واقعی و واقعی به نظر برسند. علاوه بر این؛ متخصصان رسانه های اجتماعی ما همچنین راه هایی برای تولید محتوا برای لذت بردن ، سرگرمی و الهام بخشیدن به کاربران نهایی در سطح عمیق تر ارائه می دهند.

داشتن بیش از حد بسیاری از حساب های رسانه های اجتماعی برای اداره کردن. "

داشتن حسابهای بسیار زیاد در رسانه های اجتماعی برای کار کردن

بسیاری از مشاغل وجود دارند که مرتکب اشتباه می شوند و به هر سیستم عامل رسانه های اجتماعی می روند تا منابع بازاریابی خود را گسترش دهند. اما همه اینها باعث می شود منابع بازاریابی آنها نازک باشد و حداقل نتایج حاصل شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 1,427
  • بازدید کلی : 4,415