loading...

ماهان وب

سها عبدی بازدید : 41 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

آخرین نسخه وردپرس (5.3) در حال حاضر بیش از 49 میلیون بار بارگیری شده است و این تعداد هر روز در حال افزایش است. وردپرس حتی یک صفحه وب دارد که نشان می دهد چقدر عالی هستند… یا همان وردپرس تعداد بارگیری در زمان واقعی را نشان می دهد .

چند بار پیشخوان بارگیری شده است

اگر به این تعداد تأثیرگذار کمی بیشتر زمینه داده شود ، این بدان معنی است که در حال حاضر ، وردپرس 35٪ از اینترنت را شامل می شود ، از جمله 14.7٪ از 100 وب سایت برتر جهان - حتی دیزنی! 

وردپرس همچنین به بیش از 100 زبان در دسترس است و دارندگان مطالب را به بیش از 120 زبان منتشر می کنند. وردپرس به طور خستگی ناپذیر شبانه روزی کار می کند تا ماهانه بیش از 20 میلیارد صفحه را با بیش از 409 میلیون نفر به اشتراک بگذارد .

همه اینها فقط برای گفتن این است که وردپرس محبوب ترین پلتفرم CMS است و بسیار کاربرپسند است. وردپرس به گونه ای ساخته شده است که هم شرکت های Fortune 500 و هم پدربزرگ 70 ساله شما می توانند وب سایت کاملی را ایجاد کنند. به طور جدی ، پدربزرگ می تواند وب سایت وردپرس را به تنهایی ایجاد کند.

در حالی که وردپرس محبوب و بصری است ، به این معنی نیست که یک منحنی یادگیری کمی وجود دارد. در واقع ، بلافاصله پس از بارگیری وردپرس و ورود به حساب کاربری خود ، با ویژگی هایی روبرو خواهید شد که شاید هرگز درباره آنها نشنیده اید ، از جمله ابزارک ها و پلاگین ها.

نگران نباش و امید را رها کن! این راهنما دقیقاً شامل موارد ویجت و پلاگین ها ، نحوه استفاده از آنها برای ساخت وب سایت شیرین و تفاوت این دو مورد است.

 

ابزارک های وردپرس چیست؟

ابزارک ها بخشی از بستر وردپرس هستند که به شما کمک می کنند مطالب را در نوارهای کناری و پاورقی وب سایت وردپرس خود اضافه ، تنظیم مجدد و حذف کنید. ابزارک ها امکان شخصی سازی ظاهر و احساس وب سایت شما را بدون نیاز به انجام هرگونه کار سخت در برنامه نویسی فراهم می کنند.

ابزارک ها در وهله اول با نحوه نگاه وب سایت و ویژگی های خاصی که می خواهید در وب سایت خود قرار دهید ، سروکار دارند. به عنوان مثال ، می توانید دکمه های اشتراک اجتماعی ، بایگانی پست وبلاگ ، پخش کننده صوتی ، تقویم ، گالری تصاویر ، منوی پیمایش و موارد دیگر را در آن بگنجانید.

هنگامی که برای اولین بار در حساب میزبانی خود ثبت نام می کنید و وب سایت وردپرس خود را نصب می کنید ، گزینه انتخاب قالب وردپرس را دارید . تم های محبوب با مجموعه ای از ابزارک های از پیش نصب شده و رایج ارائه می شوند که آماده استفاده هستند. به عبارت دیگر ، موضوع وب سایت شما از قبل دارای طراحی ، طرح ، ویژگی ها و عملکرد خاصی در ستون های فرعی و پاورقی شما خواهد بود. ابزارک ها فقط یک عنصر هستند که باعث می شود هر قالب وردپرس کمی منحصر به فرد باشد.

وردپرس مثال اساسی زیر را در مورد شکل ظاهری ابزارک ها ارائه می دهد . اگر به تصویر زیر نگاه کنید ، یک نوار ناوبری اساسی و یک نوار کناری با "پست های من" مشاهده خواهید کرد. نوار پیمایش و "پست های من" هر دو ابزارک هستند که می توانید شخصی سازی کنید. می توانید مکان این عناصر وب سایت را حذف یا سازماندهی مجدد کنید. 

وردپرس ویدجت مثال

به دو روش می توانید ابزارک های خود را مشاهده و ویرایش کنید.

1. نوار کناری "ظاهر" و "ویجت" ناوبری

اولین راهی که می توانید ابزارک های خود را ببینید کلیک کردن روی "ظاهر" در نوار کناری سمت چپ و انتخاب "ابزارک ها" است.

ابزارک های موجود را در وردپرس پیدا کنید

متوجه خواهید شد که "ابزارک های موجود" مختلف در سمت چپ صفحه وجود دارد. اگر توجه خود را به سمت راست صفحه معطوف کنید ، صفحات مختلفی را می بینید که در الگوی فردی شما گنجانده شده است. به خاطر داشته باشید مناطق موجود در وب سایت شما بسته به الگویی که انتخاب کرده اید متفاوت خواهد بود.

برای افزودن ویجت به صفحه خود ، می توانید بر روی ویجت کلیک کرده و محلی را که می خواهید قرار دهید انتخاب کنید و سپس "افزودن ویجت" را کلیک کنید. به محض اینکه تغییرات خود را ذخیره کردید ، وردپرس جادوی خود را انجام می دهد و ابزارک شما را در جایی قرار می دهید که آن را هدایت کرده اید تا آن را قرار دهید.

افزودن ویجت تقویم به وردپرس

همچنین می توانید بر روی ویجت کلیک کرده و آن را از سمت چپ صفحه به سمت راست صفحه بکشید. در مثال زیر ، ویجت "Calendar" را کلیک کردم و آن را در بخش "Header Right" وب سایت خود قرار دادم.

نحوه انتخاب مکان برای ویجت وردپرس

 

به این ترتیب می توانید ظاهر ، احساس و عملکرد وب سایت خود را بدون دانستن نحوه نوشتن کد ، شخصی سازی کنید.

2. بر روی "Customize" در نوار پیمایش بالا کلیک کنید

روش دوم برای سفارشی کردن ابزارک های خود ، کلیک کردن روی "سفارشی کردن" در نوار پیمایش بالا است.

 

ابزارک ها را از طریق نوار ناوبری وردپرس سفارشی کنید

 

پس از کلیک روی سفارشی کردن ، وردپرس شما را به یک نوار ناوبری تمیز در سمت راست هدایت می کند. می توانید روی «ابزارک ها» کلیک کنید و وردپرس هر مکانی را در الگوی شما لیست می کند که می توانید یک ویژگی به آن اضافه کنید.

 

ابزارک ها را در وردپرس سفارشی کنید

 

اگر می خواهم هدر سمت راست خود را سفارشی کنم ، می توانم روی "Header Right" کلیک کرده و "Add Widget" را کلیک کنم. هنگامی که من در اینجا هستم ، می توانم هر یک از ابزارک هایی را که قبلا نصب کرده ام انتخاب کنم و سپس ویجت را به سایت خود در محل مربوطه اضافه کنم. 

 

افزودن ویجت به وب سایت وردپرس

 

وردپرس با ارائه این سه روش مختلف برای انجام آن ، افزودن ابزارک (سفارشی کردن شکل ، احساس و عملکرد) وب سایت خود را آسان می کند.

افزونه وردپرس چیست؟

اکنون که دانستید ویجت وردپرس چیست ، وقت آن است که با افزونه ها آشنا شوید. پلاگین ها نوعی نرم افزار هستند که عملکرد خاصی را برای کمک به عملکرد موثرتر وب سایت یا کمک به وب سایت شما در انجام کاری که شما می خواهید انجام می دهند.

نمونه هایی از افزونه های محبوب وردپرس عبارتند از:

  • دکمه های اشتراک اجتماعی
  • بهینه سازی SEO
  • آمار وب سایت
  • محافظت در برابر هرزنامه
  • اسکن امنیتی
  • پشتیبان گیری
  • فرم های تماس
  • گالری های تصویر
  • اشتراک های ایمیل
  • و بیشتر!

هزاران افزونه وردپرس وجود دارد که به وب سایت شما کمک می کند بدون دانستن نحوه کدگذاری ، آنچه را که می خواهید انجام دهید.

تفاوت پلاگین ها و ابزارک ها چیست؟

اکنون ، اینجا جایی است که مردم افزونه ها و ابزارک های وردپرس را گیج می کنند ، بنابراین اجازه دهید رکورد را تنظیم کنم. ابزارک ها همیشه پلاگین هستند. نوعی از این که چگونه همه سیب ها میوه هستند. به عبارت دیگر ، ابزارک ها نوعی کد دارند که به وب سایت شما اجازه می دهد عملکرد فیزیکی را انجام دهد که بازدیدکنندگان وب سایت شما هنگام بازدید از صفحه وب شما مشاهده می کنند.

با این حال ، همه پلاگین ها دارای ابزارک نیستند ، درست مثل اینکه همه میوه ها سیب نیستند. به عنوان مثال ، برای عملکرد صحیح ، وب سایت شما به نرم افزاری احتیاج دارد که کارها را در قسمت پشتی و همچنین جلوی دستگاه جلو ببرد. پلاگین ها یک نرم افزار از پیش رمزگذاری شده هستند که در پشت صحنه کار می کنند تا وب سایت شما را به جلو سوق دهد یا اطلاعاتی را فراهم می کند که فقط شما نیاز دارید. 

یک مثال خوب از یک افزونه (میوه) که یک ابزارک (سیب) نیست ، Yoast SEO است. Yoast SEO یک افزونه back-end است که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مرتبط ، توضیحات متا ، تصاویر alt و سایر عناصر SEO را به پست های وبلاگ خود اضافه کنید. 

در اینجا مثالی از پشت وب سایت من آورده شده است. این افزونه (Yoast SEO) به من اجازه می دهد تا یک کلمه کلیدی اضافه کنم و تجزیه و تحلیل نحوه عملکرد کلمه کلیدی من را بر اساس پست وبلاگ من ارائه می دهد. همانطور که مشاهده کردید ، من در مورد این پست خاص کارهای SEO زیادی انجام داده ام.

سها عبدی بازدید : 21 شنبه 11 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

طرفداران طراحی روزمره داستان های باورنکردنی صنعت را به وب سایت خواهران ما ، Webdesigner News ارسال می کنند . همکاران ما آن را غربال می کنند ، بهترین داستان ها را از بین دنیای طراحی ، UX ، فناوری و توسعه انتخاب می کنند و آنها را به صورت زنده در سایت قرار می دهند.

بهترین راه برای اطلاع از مهمترین داستانهای متخصصان وب مشترک شدن در Webdesigner News یا مراجعه منظم به سایت است. با این حال ، در صورت از دست دادن یک روز در این هفته ، در اینجا مجموعه ای مفید از داستانهای برتر هفت روز گذشته است. لذت بردن!

 

ابزارهای تست طراحی UI من همیشه استفاده می کنم

 

بایدها و نبایدهای اساسی طراحی وب سایت موثر

 

Nodes.io - راهی جدید برای ایجاد با کد

 

27 ابزار جدید جالب برای طراحان ، مارس 2021

 

Conic.css - گرادیان های زیبا و ساده مخروطی

 

اجزای وب از آنچه فکر می کنید راحت تر هستند

 

Glassmorphism UI - کتابخانه UI مدرن CSS

 

8 نمونه عالی از چند ضلعی های CSS و JavaScript

 

Frontal.JS - چارچوب مدرن توسعه HTML برای وب سایت استاتیک شما

 

پروژه سمت من را بخرید

 

قوانین طراحی مواد

 

Alertly.io - Slack Bot شخصی شده شما برای هشدارهای JIRA

 

5 ابزار پردازش مشتری برای طراحان وب

سها عبدی بازدید : 30 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

املاک و مستغلات صنعتی است که زیبایی و ظرافت را ارزیابی می کند - و نه فقط خانه ها و املاک زیبا. همچنین داشتن یک وب سایت زیبا برای سازمان املاک و مستغلات مهم است.

خواه نماینده یک شرکت املاک و مستغلات باشید و یا یک اتحادیه از املاک و مستغلات ، طراحی سایت املاک باید بصری خیره کننده باشد (برای تشویق بازدیدکنندگان به مدتی ماندن)  و هم کاربر پسند (برای جستجوی املاک ، فرم ها و منابع صنعت برای آنها آسان تر باشد) ) این لیست از 10 طراحی فوق العاده وب املاک و مستغلات را بررسی کنید و از وب سایت خود الهام بگیرید!

10 طراحی وب برتر املاک و مستغلات

1) طراحی وب سایت PIER Commercial Real Estate با یک سایت در یک صفحه به جرات قوانین را زیر پا می گذارد . این کار به این دلیل کار می کند که هر بخش برای پر کردن صفحه رایانه شما طراحی شده است و به صورت صفحات منفرد ظاهر می شود. برای بررسی آن به وب سایت مراجعه کنید!

طراحی وب PIER Commercial Real Estate

 

2) Kidder Mathews آن را با فضای خالی زیاد و زمینه ای با ظرافت بافت تمیز نگه می دارد. نقشه تعاملی جستجوی املاک را بررسی کنید  .

Kidder Matthews طراحی وب املاک و مستغلات

 

3) انجمن وب آگهی دهندگان آلاباما از حلقه ها برای جلب توجه به سه فراخوان اصلی اقدام استفاده می کند. این طرح همچنین دارای نمادهای ظریف شبکه های اجتماعی متناسب با طرح رنگ خنثی سایت است.

طراحی وب سایت انجمن مشاوران آلاباما

 

4) در طراحی وب سایت آپارتمان های Cielo از یک نوار لغزنده تصویر برای نمایش تصاویر زیبا از ملک استفاده شده است. برای دیدن تأثیر جالب توجه روی سایت ، به سایت و موس روی موارد منو بروید.

طراحی وب آپارتمان های Cielo 

 

5)  به لطف طرح تمیز و دکمه های برجسته فراخوان عمل ، وب سایت انجمن پنسیلوانیا پنسیلوانیا آسان است.

طراحی وب سایت انجمن Realtors در پنسیلوانیا

  

6) طراحی وب سایت Douglas Elliman Real Estate به همان زیبایی که نشان می دهد بسیار زیبا است.

طراحی وب سایت Douglas Elliman Real Estate

 

7) طراحی وب سایت Trump Real Estate دارای نمونه کارهایی چشم نواز و یک نقشه تعاملی است.

 طراحی وب سایت Trump Real Estate

 

8) وب سایت Village Real Estate Services بسیار کاربرپسند است و روش های مختلفی را برای جستجو به بازدید کنندگان ارائه می دهد. برجسته ترین مورد جعبه جستجوی "یافتن صفحه اصلی" در صفحه اصلی است.

Village خدمات املاک و مستغلات طراحی وب

 

9) طراحی وب شرکت هانوفر دارای یک هدر تصویر منحصر به فرد با برگه هایی است که به بازدیدکنندگان امکان می دهد تا از طریق عکس ها پیمایش کنند.

 طراحی وب سایت املاک و مستغلات شرکت هانوفر

 

10) در طراحی وب سایت کارگزاران Seabolt ، چهار دکمه فراخوان عمل در مرکز قرار می گیرند.

Seabolt Realtors طراحی وب

 

طراحی وب Accrisoft برای انجمن های املاک و مستغلات

به یاد چه Accrisoft می تواند برای انجام خود را رئال انجمن املاک! 

سها عبدی بازدید : 29 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

اگر وب سایتی با وردپرس اجرا می کنید ، امنیت آن باید نگرانی اصلی شما باشد. در بیشتر موارد ، وبلاگ های وردپرس به دلیل قدیمی بودن پرونده ها و / یا افزونه اصلی آنها در معرض خطر قرار می گیرند. پرونده های منسوخ پذیر قابل ردیابی هستند و باز هستنددعوت به هکرها

چگونه می توان وبلاگ خود را برای همیشه از آدمهای بد دور کرد؟ برای مبتدیان ، مطمئن شوید که همیشه با آخرین نسخه وردپرس به روز شده اید. اما موارد بیشتری وجود دارد. در پست امروز ، من می خواهم چند پلاگین مفید و همچنین چند نکته برای سخت کردن وردپرس با شما به اشتراک بگذارمامنیت.

1. تغییر پیشوندهای پیش فرض "wp_"

اگر از پیشوندهای قابل پیش بینی در جداول پایگاه داده خود استفاده می کنید ، ممکن است وب سایت شما برای برخی از آسیب پذیری ها (به عنوان مثال SQL Injection ) در معرض خطر wp_باشد. آموزش زیر به شما می آموزد که چگونه به آنها را از طریق phpMyAdmin در 5 مرحله آسان تغییر کرده است.

2. پیام های خطای ورود به سیستم را مخفی کنید

پیام های ورود به سیستم خطا ممکن است در صورت دسترسی هکرها افشا شود نام کاربریدرست / نادرست ، برعکس. عاقلانه است که آن را از ورود غیرمجاز پنهان کنید.

برای پنهان کردن پیام های خطای ورود به سیستم ، می توانید کد زیر را در توابع.php قرار دهید

1
add_filter( 'login_errors', '__return_false' );

3. دایرکتوری wp-admin را محافظت کنید

محافظت از پوشه "wp-admin" یک لایه اضافی از آن اضافه می کند حفاظت. هرکسی که پس از "wp-admin" سعی در دسترسی به پرونده یا فهرست داشته باشد ، سریعاً وارد سیستم می شود. محافظت از پوشه "wp-admin" خود با ورود به سیستم و رمز عبور به چندین روش انجام می شود:

  • افزونه وردپرس - استفاده از وردپرس HTTP Auth .
  • cPanel - اگر میزبان شماستپشتیبانی می کندورود مدیر cPanel ، می توانید از طریق رابط کاربری گرافیکی cPanel's Password Protect Directories به راحتی روی هر پوشه محافظت کنید. از این آموزش بیشتر بدانید .
  • .htaccess + htpasswd - ایجاد یک پوشه محافظت شده با رمز عبور نیز می تواند با تنظیم پوشه هایی که می خواهید از آنها محافظت شود در داخل .htaccess و دسترسی کاربران در داخل .htpasswd به راحتی انجام شود . آموزش زیر نحوه انجام آن را در 7 مرحله به شما نشان می دهد.

4. حفظ پشتیبان گیری

حفظ نسخه های پشتیبان از کل وبلاگ وردپرس خود به اندازه ایمنی سایت در برابر هکرها مهم است. اگر همه موارد از کار افتاد ، حداقل هنوز تمیز هستیدپرونده های پشتیبانبرگرداندن دو روش تمرین پشتیبان گیری وجود دارد: پشتیبان گیری کامل و پشتیبان گیری افزایشی.

"پشتیبان گیری کامل" شامل همه موارد درون سایت از جمله پرونده ها و پایگاه دادههنگام ایجاد پشتیبان این روش بیش از حد لازم فضای لازم را دارد و ممکن است باعث افزایش CPU و دیسک در هنگام تهیه نسخه پشتیبان شود. بنابراین اگر سایت شما منابع محدودی داشته باشد کاملاً توصیه نمی شود.

"افزایشی" پشتیبان گیریاز طرف دیگر ، بار اول را کامل می گیرد و از موارد اخیراً تغییر یافته در نتیجه کاراتر می شود. امروزه گزینه های زیادی برای این نوع پشتیبان گیری در وردپرس با مقدار قابل قبولی هزینه مانند VaultPress و WP Time Capsule وجود دارد .

علاوه بر این ، ما قبلا نیز لیستی از آنها را پوشش داده ایم راه حل هابرای پشتیبان گیری از پرونده ها و پایگاه داده وردپرس خود ، از جمله پلاگین های مفید و هم خدمات پشتیبان گیری .

5. جلوگیری از مرور فهرست

یکی دیگر از راه های بزرگ امنیتی داشتن دایرکتوری ها و فهرست های موجود در آن است فایل هادر معرض دید و در دسترس عموم قرار دارد. در اینجا یک تست ساده برای بررسی اینکه آیا دایرکتوری های وردپرس شما به خوبی محافظت شده است:

  • URL زیر را وارد کنید مرورگر، بدون نقل قول " http://www.domain.com/wp-includes/"

اگر سفید یا نشان داد تغییر مسیر دهیدشما به صفحه اصلی برمی گردید ، در امان هستید. با این حال ، اگر صفحه ای مشابه تصویر زیر مشاهده می کنید ، چنین نیستید.

محافظت از فهرست

برای جلوگیری از دسترسی به همه فهرست ها ، این مورد را قرار دهید کدداخل پرونده .htaccess

# جلوگیری از پوشه مرور.
گزینه های All -Indexes

اگر سایت شما روی nginx در حال اجرا است ، می توانید موارد زیر را به جای آن اضافه کنید.

1
autoindex off;

6. پرونده ها و پلاگین های اصلی وردپرس را به روز کنید

یکی از مطمئن ترین راه ها برای ایمن نگه داشتن سایت وردپرس این است که مطمئن شوید فایل های شما همیشه به آخرین نسخه به روز می شوند. خوشبختانه ، وردپرس امروز با به روزرسانی خودکار روشن شده است ، بنابراین به محض وجود یک پچ امنیتی ، سایت شما باید بلافاصله به روز شود. فقط مطمئن شوید که شما یا خودتان هستیدتوسعه دهنده خاموش نکرد

7. رمزعبور قوی انتخاب کنید

وردپرس اکنون دارای یک قسمت پیشنهاد رمز عبور قوی است که هنگام ایجاد یک حساب کاربری جدید یا به روزرسانی به رمز عبور جدید ، به شکل زیر است. این نشان می دهد که رمز ورود شما قوی است یا ضعیف. حتماً باید رمز ورود قوی را انتخاب کنید. اما نکته منفی داشتن رمز عبور قوی این است که به راحتی قابل حفظ نیست. به همین دلیل توصیه می کنم حتمامدیر رمز عبورمانند 1Password یا LastPass

8. Admin User را حذف کنید

نصب معمول وردپرس به طور پیش فرض ارائه می شود کاربربه نام "مدیر". اگر این نام کاربری سایت وردپرس شما باشد ، در حال حاضر زندگی هکرها را 50٪ ساده تر می کنید. استفاده از "مدیر" کاربر همیشه باید اجتناب شود.

یک روش امن تر برای ورود ایمن به مدیر خود ایجاد یک مدیر جدید و حذف "مدیر" است. و نحوه انجام این کار در اینجا است:

  1. وارد پنل مدیریت وردپرس شوید
  2. به کاربران بروید -> افزودن جدید
  3. کاربر جدیدی با نقش مدیر اضافه کنید ، مطمئن شوید که از یک رمز عبور قوی استفاده می کنید.
  4. از وردپرس خارج شوید ، با کاربر مدیر جدید خود دوباره وارد سیستم شوید.
  5. به کاربران بروید
  6. کاربر "مدیر" را حذف کنید
  7. اگر "مدیر" پست دارد ، به یاد داشته باشید که همه پست ها و پیوندها را به کاربر جدید نسبت دهید.

9. XMLRPC را غیرفعال کنید

XMLRPC در وردپرس یک نقطه ورود رایج در وردپرس است. بنابراین همیشه ایده خوبی است که وقتی سایت شما به XMLRPC نیاز ندارد آن را غیرفعال کنید. در صورت نیاز می توانید نقطه پایانی XMLRPC را به IP های خاص محدود کنید ، به عنوان مثال:

آپاچی
1
2
3
4
5
<Files xmlrpc.php>
  order deny,allow
  allow from 192.0.64.0/18
  deny from all
</Files>
نگینکس
1
2
3
4
5
location = /xmlrpc.php {
  allow 192.0.64.0/18;
  deny all;
  access_log off;
}

10. سرصفحه های امنیتی HTTP را اضافه کنید

افزودن سرصفحه های امنیتی HTTP باعث ایجاد لایه امنیتی اضافی به سایت شما می شود که به کاهش برخی از حملات کمک می کند. هدرها به مرورگر دستور می دهند تا در جهت خاصی که در هدرها تنظیم شده است رفتار کند. به عنوان مثال ، X-Frame-Optionsبه شما این امکان را می دهد که آیا سایت شما می تواند در یک iframe جاسازی شود. سایر سرآیندهایی که می توانید اضافه کنید عبارتند از: X-XSS-Protection، Strict-Transport-Security، X-Content-Type-Options، Content-Security-Policy، و Referrer-Policy.

1
2
3
4
5
6
Header always append X-Frame-Options DENY
Header set X-XSS-Protection "1; mode=block"
Header set Strict-Transport-Security "max-age=31536000; includeSubDomains; preload"
Header set X-Content-Type-Options nosniff
Header set Content-Security-Policy "default-src 'self';"
Header set Referrer-Policy "no-referrer"
نگینکس
1
2
3
4
5
6
add_header X-XSS-Protection "1; mode=block";
add_header Strict-Transport-Security 'max-age=31536000; includeSubDomains; preload';
add_header X-Frame-Options "DENY";
add_header X-Content-Type-Options nosniff;
add_header Content-Security-Policy "default-src 'self';";
add_header Referrer-Policy same-origin;

برای افزودن این سرصفحه ها ، ممکن است لازم باشد با شرکت میزبانی که سایت شما در آن میزبانی شده است تماس بگیرید.

پاداش: مشترک شدن در WPVulnDB

آخرین و نه کمترین ، ممکن است بخواهید با عضویت در WPVulnDB در بالای جدیدترین آسیب پذیری های موجود در WordPress Core ، Plugins و Theme ها باشید . این توصیف می کند که چه نوع آسیب پذیری ، چه چیزی است ، چه نسخه ای تحت تأثیر قرار می گیرد و آیا از قبل رفع شده است.

اگر یکی از افزونه های خود را پیدا کردید ، از آن استفاده می کنید در این گزارش هستند ، باید بلافاصله برای کاهش آن اقدام کنید و وقتی بلافاصله رفع اشکال در دسترس است ، افزونه ها را به روز کنید 

سها عبدی بازدید : 22 شنبه 21 فروردین 1400 نظرات (0)

طراحی وب فراگیر چیزی فراتر از ساختن وب سایتی است که برای افراد معلول قابل دسترسی باشد. فراگیری به معنای ایجاد محیطی (فیزیکی یا دیجیتالی) است که از همه افراد صرف نظر از سن آنها استقبال کند: نژاد قومیت جنسیت گرایش جنسی ؛ وضعیت اقتصادی اجتماعی؛ فرم بدن؛ اختلال جسمی یا ذهنی ؛ و به همین ترتیب ...

اما بیایید صادق باشیم: یافتن عکسهایی که احساس فراگیری داشته باشند همیشه آسان نیست - چه از وب سایت های عکس عکس یا مشتری شما باشد.

امروز ، من قصد دارم وضعیت تنوع در عکاسی سهام را بررسی کنم و سپس می خواهم گزینه های جایگزینی را برای شما فراهم کنم تا احساس خستگی و محدودیت در آنچه که به طور سنتی با آن کار کرده اید ، نکنید.

 

آیا تنوع در تصاویر وب سایت هنوز مسئله ای است؟

زمانی بود که این نوع تصویری بود که ما در وب به آن عادت کرده بودیم:

اما این ویدیو از Emilia Clarke (و Vanity Fair) که مشغول سرگرمی در عکاسی سهام تجاری است ، فقط در سال 2018 فیلمبرداری شده است. بنابراین ، آیا این بدان معنی است که ما هنوز در مورد کیفیت و تنوع عکاسی سهام مشکل داریم

شیرینی را کنار بگذاریم ، به نظر می رسد هنوز یک مشکل سیستمی با تنوع در مورد عکاسی سهام وجود دارد.

من به محبوب ترین سایت های عکاسی سهام مراجعه کردم و جستجوی "تجارت" را جستجو کردم. اینها برخی از عکسهای صفحه اول نتایج بود:

Adobe Stock

عکس های سهام Adobe

iStock

عکسهای iStock

پکسل

عکس Pexels

پیکسابای

عکسهای Pixabay

شل کردن

عکسهای Unsplash

من فکر می کنم بعضی از این سایت ها از نظر جمع آوری عکس های با ظاهر متنوع بسیار بهتر از گذشته کار می کنند.

با این اوصاف ، هنوز هم سفید شویی زیادی وجود دارد. و نه تنها این ، بلکه به تمرکز بسیاری از این عکسهای به ظاهر متنوع نگاه کنید. بسیاری از بلندگوها ، رئیسان ، مصافحه ها ، افرادی که بیش از شانه دیگران نگاه می کنند ... مردان سفیدپوست هستند.

پس از آن ، خود فضاهای اداری نیز وجود دارند که به نظر نمی رسد بسیار متنوع باشند. منظورم این است که شما این را می دانید. من این را می دانم در حال حاضر ، من در آشپزخانه Airbnb مشغول کار هستم که چهار ماه اجاره کرده ام. محیط کار شما چگونه است؟ آیا به نظر می رسد شبیه به آن بلندهای زیبا یا قهوه خانه های شیک است که اغلب در عکس های موجود در انبار وجود دارد؟

بخشی از مشکل ممکن است این باشد که بازاریابان تازه شروع به تلاش هماهنگ برای نمایندگی متنوع تر می کنند.

یک نظرسنجی شاتر استوک از سال 2017 از بازاریابان در ایالات متحده ، انگلیس و استرالیا در مورد گنجاندن تصاویر متنوع در مبارزات خود س askedال کرده است. به استثنای موارد زیر از هر بازار س withالات متفاوتی پرسیده شد:

آیا نمایندگی جامعه مدرن در تصاویر بازاریابی مهم است؟

این پاسخ ها بود:

  • ایالات متحده: 41٪
  • انگلیس: 51٪
  • استرالیا: 45٪

به طور متوسط ​​، پاسخ های این نظرسنجی به طور متوسط ​​در حدود 40٪ تا 55٪ بود وقتی از آنها س askedال می شد که آیا زنان بیشتری دارند ، مدل های متنوع نژادی ، خانواده های غیر سنتی و غیره.

اما آیا کافی است که 50٪ از بازاریابان برای ایجاد وب متنوع تر کار کنند؟

نمونه عکس را از بالا مشاهده کردید. من فکر می کنم بسیاری از افراد هنگام ایجاد وب سایت و کمپین های بازاریابی واقعاً سعی در فراگیرتر شدن دارند. اما بدون داشتن منبع کافی کافی برای شروع ، این می تواند یک مبارزه باشد. بنابراین ، بگذارید گزینه های دیگری را به شما ارائه دهم.

 

گزینه 1: مخزن عکس سهام خود را گسترش دهید

تا زمانی که در حال ساختن وب سایتی برای SaaS یا روزنامه نیستید ، چقدر می توانید بدون استفاده از تصاویر از آن دور شوید؟ خیلی محتمل نیست

اگر به سایت های مشهوری که در مخازن آنها هنوز تصاویر مربوط به سال 2010 است اعتماد می کنید ، وقت آن است که مسائل را بهم بزنید. در اینجا برخی از سایت های عکس سهام وجود دارد که تلاش خود را کرده اند تا مجموعه ای از تصاویر متنوع را برای وب بسازند.

در صورت امکان ، من به دنبال "تجارت" می گشتم تا بتوانم درک کنم که چگونه هر یک از این سایت ها با سایتهایی که قبلا به شما نشان دادم مقایسه می شود:

سهام خود را ایجاد کنید

عکس های سهام CreatHER

پروژه Getty Images ShowUs (با Dove و Girlgaze)

GettyImages ShowUs

مجموعه Jopwell

عکسهای Jopwell

پوشک

عکسهای پوشک

TONL

عکسهای TONL

 

گزینه 2: مقداری UGC را امتحان کنید

بازدید کنندگان به وب سایت ها مراجعه می کنند و امیدوارند چیزی را ببینند که بتوانند با آن شناسایی کنند. این بدان معنا نیست که هر تصویری که انتخاب می کنید باید 100٪ متنوع باشد. این غیرممکن است

اما آنچه ممکن است عملی تر باشد ، استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) برای ارائه مجموعه ای متنوع و واقع گرایانه از عکس ها برای وب سایت شما است.

البته این فرض می کند وب سایتی که می سازید مربوط به شرکتی است که از قبل وجود دارد و آنجاست که محصولات یا خدمات خود را می فروشد. اگر چنین باشد ، عالی است.

هاپ در شبکه های اجتماعی - اینستاگرام و Pinterest مکان های خوبی برای شروع هستند - و ببینید آیا می توانید چند عکس با کیفیت بالا برای سایت پیدا کنید (البته با اجازه استفاده از آنها). اگر این شرکت طرفداران مشتاقانه ای دارد ، یافتن عکس های دارای برچسب بسیار دشوار نیست. به عنوان مثال ، مارکی مانند Sephora می تواند به عکس های برچسب خورده خود در اینستاگرام برود و چهره و محیط های متنوعی را پیدا کند:

اینستاگرام Sephora

حال ، اگر در حال ساخت وب سایت برای یک شرکت کاملاً جدید هستید ، همچنان می توانید از UGC به نفع خود استفاده کنید.

در این صورت ، شما به رسانه های اجتماعی روی می آورید. با این حال ، به دنبال عکس هایی باشید که در آن مسابقه (بزرگ یا کوچک) برچسب گذاری شده است. پایگاه کاربری آنها چگونه است؟ در چه نوع محیط هایی ظاهر می شوند؟ آیا بینش یا الهام بخشی از این عکس ها وجود دارد که به شما کمک کند عکس های استوکی را انتخاب کنید که مخاطب مورد نظر شما را به خوبی نشان دهد؟

مشتریانی که شما هدف قرار می دهید از قبل وجود دارد که در مورد مارک هایی که دوست دارند صحبت می کند و خریدهای شادشان ، رویدادهایی که در آن شرکت کرده اند و غیره را نشان می دهد. ؟

 

بسته شدن

مطمئناً ایجاد یک وب سایت دارای صدا و صدا به طور کامل بر عهده شما نیست. مشتریان شما باید تنوع داخلی را در اولویت قرار دهند - و قطعاً شما نمی توانید این مشکل را حل کنید. اما کاری که می توانید انجام دهید تمرکز بر نحوه بازی تصاویر در سایت خود در تصویر کلی برند است.

با گسترش جستجوی خود برای عکاسی سهام شروع کنید. اگر مشتریانی برای شما عکس تهیه می کنند ، در مورد تنوع با آنها بحث کنید و نکاتی را در مورد چگونگی تکان دادن مسائل در صورت کمبود تصاویر بصری ارائه دهید. و دوباره ، از انجام برخی تحقیقات در شبکه های اجتماعی نترسید و ببینید UGC می تواند به شما کمک کند یا خیر!

سها عبدی بازدید : 18 شنبه 14 فروردین 1400 نظرات (0)

هنگامی که صحبت از تم های وردپرس می شود ، انتخاب های موجود در حدود ده سکونت وجود دارد ، ما تم های مبتدی وردپرس را برای توسعه دهندگان پیشرفته مناسب داریم. ما همچنین دارای تم های زیبا وردپرس برتر هستیم که می توانید با قیمت مناسب از پس هزینه های آن برآیید.

و البته ما تم های وردپرس را داریم که به راحتی قابل شخصی سازی هستند - مناسب برای کسانی که دوست ندارند کد را لمس کنند - و رایگان .

اگر در دسته سوم هستید ، این مجموعه را دوست خواهید داشت. در اینجا 20 تم چند منظوره وردپرس آورده شده است که دارای ویژگی های مدرن ، ظرافت هستند و هنوز برای بارگیری و استفاده رایگان هستند.

1. Aglee Lite

وب سایت هایی وجود دارند که تم ساده ، اساسی و تمیز را التماس می کنند. Aglee Lite با طراحی زیبا و پاسخگو ، متناسب با توصیف T است. مسلماً ، به عنوان یک نسخه Lite ، ویژگی هایی وجود دارد که از بین رفته اند ، اما این حذف ها از ویژگی های کمتر استفاده شده هستند.

ویژگی ها عبارتند از:

  • تم کاملاً پاسخگو ، سازگار با مرورگرهای مختلف ، سازگار با سئو
  • سازگار با bbPress و با اکثر افزونه های WP کار می کند
  • ترجمه آماده است و از نوشتن راست به چپ (RTL) پشتیبانی می کند
  • طرح کامل عرض و جعبه ای ، کشویی ویژه ، پست ها و طرح بندی ها برای خدمات ، ویژگی ها ، پروژه ها ، توصیف نامه و وبلاگ
  • ادغام شبکه های اجتماعی
  • پشتیبانی رایگان مشتری از طریق چت و ایمیل.

2. برخیز

Aglee Lite

Arise که خود را به عنوان بهترین تم رایگان وردپرس پاسخگو و تجاری توصیف می کند ، برای استفاده در وب سایت های حرفه ای طراحی شد. این برنامه از WooCommerce پشتیبانی می کند اما به دلیل ویژگی های فراوان دیگر می تواند به عنوان تم چند منظوره از بین برود.

ویژگی ها عبارتند از:

  • پاسخگو و آماده شبکیه چشم
  • با بسیاری از گزینه های تم با استفاده از Customizer به راحتی قابل تنظیم است
  • با ما ، الگو ، گالری ، ابزارک ها و نوار کناری تماس بگیرید
  • ترجمه به فرانسه
  • از پلاگین های محبوب WordPress مانند Breadcrumb NavXT ، WP-PageNavi ، فرم تماس 7 ، Jetpack توسط WordPress.com ، Polylang ، Newsletter ، bbPress پشتیبانی می کند.

3. پزشکان

بوجود امدن

پزشکان یک موضوع تخصصی برای حرفه پزشکی است. مدرن و تمیز است و برای بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، کلینیک های کوچک ، دندانپزشکان ، پزشکان ، پزشکان عمومی ، دامپزشکان ، داروهای خانوادگی ، بهداشت ، زیبایی و بهداشت ، مراکز آبگرم و مراقبت از درما بسیار مناسب است.

ویژگی ها عبارتند از:

  • رایگان و پاسخگو
  • طراحی مسطح و حداقل که سریع بارگیری می شود و سریع ارائه می شود.
  • پشتیبانی از RTL
  • SEO Friendly
  • اجرای کامل

4. امپراتوری Freesia

پزشکان

Freesia Empire یک موضوع چند منظوره است که از سفارشی سازی تم با Customizer پشتیبانی می کند. این سازگار با مرورگر متقابل و سازگاری WooCommerce و همچنین قالب های آماده برای صفحاتی مانند Contact ، Gallery ، Corporate و غیره ارائه می شود.

ویژگی ها عبارتند از:

  • ابزارک ها و نوار کناری
  • سئو دوستانه
  • یکپارچه با رسانه های اجتماعی
  • با پشتیبانی از پلاگین های اصلی از جمله ، Breadcrumb NavXT ، WP-PageNavi ، فرم تماس 7 ، Jetpack توسط WordPress.com ، Polylang ، خبرنامه و bbPress قابل تنظیم است.
مطالب پیشنهادی :

5. Gaga Lite

Gaga lite

یکی دیگر از تم های آسان برای نصب ، Gaga Lite است . این یک موضوع پاسخگو چند منظوره است که به کاربر اجازه می دهد در مدت زمان بسیار کوتاهی وبلاگ وردپرس یا هر وب سایتی را ایجاد و شخصی سازی کند.

موضوع دارای چندین طرح بندی برای عنوان ، تیم ، خدمات ، مهارت ها ، نمونه کارها (عکس یا در غیر این صورت) ، مشتری ، گواهی نامه ، وبلاگ ، پاورقی و سایر موارد است.

ویژگی ها عبارتند از:

  • همچنین دارای جدول قیمت گذاری ، تماس برای اقدام و کشویی تمام صفحه است.
  • داخلی سفارشی سازی
  • می تواند رنگ های تم ، تایپوگرافی (قلم های استفاده شده) ، اجزای طرح را تغییر دهد.
  • پاسخگو
  • ترجمه آماده است
  • اختلاف منظر
  • سئو دوستانه

6. شایعات

شایعات

Gossip یک قالب وردپرس چند منظوره رایگان است. این یک طراحی ساده و ساده است ، پاسخگو است و می تواند به عنوان یک سایت تجارت الکترونیکی با پشتیبانی از تجارت و تجارت استفاده شود.

Bootstrap ، یکی از محبوب ترین چارچوب های front-end برای تم های وردپرس ، همچنین اساس شایعات است. نیازی به گفتن نیست که این یک گزینه تم قدرتمند است.

ویژگی ها عبارتند از:

  • تغییر آرم ، بنر ، رنگ متن هدر ، متن پاورقی ، پیوندهای شبکه های اجتماعی و غیره
  • پشتیبانی از افزونه های اصلی
  • انعطاف پذیری از بوت استرپ
  • جز component رسانه های اجتماعی در درون مضمون ساخته شده است

7. NovelLite

نوولایت

برای کسانی که می خواهند یک طراحی ساده تک صفحه ای برای یک وب سایت داشته باشند ، NovelLite برای وردپرس انتخاب خوب و زیبایی است. کارآفرینان ، شرکت های نوپا ، شرکت های کوچک و متوسط ​​این موضوع را به دلیل توانایی در نمایش شرکت یا تجارت از طریق تصاویر برجسته دوست دارند.

متناوباً ، می تواند برای عکاسی یا سایت آلبوم یا هر وب سایتی که از تصاویر زیادی استفاده می کند یا پست می کند ، مناسب باشد.

ویژگی ها عبارتند از:

  • می توانید آرم ، متن مقدماتی ، گرافیک و پس زمینه را از طریق پنل گزینه ها تغییر دهید.
  • پشتیبانی از 6 منطقه با قابلیت ویجت با تصاویر برجسته.
  • سفارشی سازی با پیمایش بخش کشیدن و رها کردن آسان است
  • سازگاری با ووکامرس

8. EightStore Lite

EightStore Lite

اگر می خواهید به سرعت یک سایت تجارت الکترونیکی پاسخگو ایجاد کنید ، باید EightStore Lite را بررسی کنید . این یک سایت WooCommerce است که می تواند به شما کمک کند در کمترین زمان یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.

این تم غنی از ووکامرس شامل ویژگی های زیر است: پس زمینه سفارشی ، هدر سفارشی ، تصاویر برجسته ، نوار سمت چپ ، یک ستون ، طرح پاسخگو ، نوار کناری سمت راست ، گزینه های طرح زمینه ، نظرات موضوعی ، قابلیت سه ستون و دو ستون با قابلیت.

9. آهنگ ها

آهنگ های

Tracks یک قالب وردپرس قوی ، پاسخگو و جذاب است. برای وبلاگهای شخصی ، ژورنالها و سایتهای عکاسی آنلاین ایده آل است. این شامل یک آپلود کننده آرم ، نمادهای شبکه آنلاین و کنترل های نمایش اظهارات ، نوار جستجو و طرح های برتر است.

طراحی آن به دلیل فوکوس مرکزی عالی که هم شامل تصویر و هم توصیف است ، برای عکاسان و طراحان گرافیک مناسب است.

10. سفارشی

سفارشی

Customizr یک قالب وردپرس انعطاف پذیر و به راحتی قابل شخصی سازی است. بلافاصله به حضور آنلاین شما نگاهی تخصصی می بخشد. به هر کسی اجازه می دهد یک سایت صمیمانه و جذاب تلفن همراه ایجاد کند که با همه ابزارها و مرورگرها سازگار باشد.

فقط با ذکر چند مورد با ماژول های اصلی وردپرس مانند bbPress ، JetPack و WooCommerce به خوبی کار می کند. علاوه بر این ، این یک انتخاب مطمئن و مطمئن برای انتشار محتوا است.

 

سها عبدی بازدید : 31 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)

Domain Authority (DA) یک معیار رتبه بندی است که پیش بینی می کند یک سایت به چه صورت آنلاین رتبه بندی می کند. در مقیاس 1 تا 100 می رود - هرچه به 100 نزدیکتر باشید ، احتمال رتبه بندی در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP) بهتر است ، بنابراین کلیک های بیشتری به شما می دهد.

برای دیدن رتبه بندی سایت شما در حال حاضر ، برای آزمایش DA خود به Link Explorer رایگان Moz مراجعه کنید. فقط URL وب سایت خود را در نوار جستجو تایپ کنید و روی "تجزیه و تحلیل" کلیک کنید. فقط به یاد داشته باشید: اگر DA شما کوچکتر از 30 تا 50 است ، خود را لگد نزنید. اگر امروز این 9 نکته را دنبال کنید ، قطعاً شاهد بهبود نمره DA خود خواهید بود.

 

1. سن نام دامنه

شما این جمله قدیمی را می دانید ، درست است؟ خرد با افزایش سن همراه است. خوب حدس بزن چی؟ نام دامنه شما نیز همین است. اگر نام دامنه شما سن "قدیمی" نداشته باشد ، رتبه کمتری خواهد داشت و ممکن است کاربران آنلاین سایت شما را قانونی نبینند.

اما با داشتن یک نام دامنه قدیمی ، نه تنها کاربران سایت شما را قانونی تر می دانند ، بلکه دارای امتیاز DA بسیار بیشتری نسبت به نام دامنه های جوان هستند. به عبارت دیگر ، هر بار که دامنه خود را تغییر می دهید ، ممکن است بیش از این که به آن صدمه بزنید ، صدمه بزنید ، زیرا در واقع اعتبار خود را در طول سالهای متمادی با شروع از ابتدا پایین آورده اید.

بنابراین ، نام دامنه ای را که به راحتی به خاطر سپرده می شود انتخاب کنید که نه تنها به طاقچه شما مربوط باشد بلکه چیزی است که مایلید آن را برای مدت زمان طولانی حفظ کنید.

 

2. بهینه سازی On-Page

سپس وقت آن رسیده است که تمام موارد زیر را در صفحات خود بهینه کنید:

  • کد
  • محتوا؛
  • ساختار سایت
  • برچسب های متا؛
  • سایر عناصر روی صفحه (H1 ، برچسب های عنوان ، برچسب تصویر Image ، معماری سایت و غیره).

بهبود DA شما با بهینه سازی می تواند باعث شود سایت شما موتور جستجوگرانه تری داشته باشد.

 

3. محتوای عالی ایجاد کنید

آیا می خواهید پیوندهای با کیفیت بالا را از چندین دامنه در مکان خود جذب کنید؟ خبر خوب! جذابیت بیشتر سایت شما از طریق ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که مورد توجه مخاطبان هدف شما قرار می گیرد. در غیر این صورت ، محتوای بی کیفیت فقط مردم را ترساند.

بنابراین ، در ارائه بهترین محتوای ممکن ، قطعاً به شما کمک می کند تا نمره DA خود را بهبود بخشید (و حتی مزایای اضافی SEO را نیز به شما می دهد).

 

4. بهبود پیوند داخلی

وقتی پیوندهای داخلی شما بیشترین توجه را دارند ، چرا باید نگران کسب پیوندهای خارجی باشید؟ بله ، تمرکز بیش از حد روی پیوندهای خارجی باعث می شود که از پیوند داخلی استفاده نکنید.

بنابراین ، چرا پیوندهای داخلی؟ این پیوندها به بازدیدکنندگان کمک می کند آنچه را که می خواهند در وب سایت شما جستجو کنند ، بیابید. به این ترتیب ، بازدید کنندگان بهترین تجربه کاربری را کسب می کنند ، در حالی که شما با افزایش نمره DA ، از این مزایا بهره مند می شوید.

 

5. پیوند مشخصات تمیز کردن

داشتن نمایه پیوند تمیز ضروری است ، زیرا به شما کمک می کند تا نمره عالی DA را بدست آورید و آن را حفظ کنید. بنابراین ، برای پاک کردن مشخصات پیوند خود ، باید پیوندهای بد را از آن حذف کنید.

در این فرآیند می توانید از ابزارهایی مانند:

  • Moz Explore ؛
  • Ahrefs Backlink Checker ؛
  • ابزار حسابرسی SEMrush Backlink .

این ابزارها به شما کمک می کنند پیوندهای نامناسب یا ناخواسته را کشف کنید.

 

 

مطالب پیشنهادی :

6 روند برتر طراحی وب و رابط کاربری برای سال 2020  

آیا باید در سال 2021 به یک طراح وب تبدیل شوید؟  

 

 

پس از اتمام بازرسی پیوند ، با دارندگان وب سایت تماس بگیرید تا یا پیوند را حذف کنند یا "برچسب nofollow" را اضافه کنند (پیوند را بی ارزش می کند). اگر این کار نکرد ، از ابزار Google Disavow برای حذف پیوندهای گفته شده از نمایه خود استفاده کنید.

 

6. جایگاه خود را بشناسید

هنگام راه اندازی یک سایت ، برای شما مهم است که در مورد آنچه به صورت آنلاین ارائه می دهید متخصص باشید - و DA شما از این امر مستثنی نیست. تبدیل شدن به یک شخصیت معتبر در جایگاه خود ، ضمن ارائه مشاوره تخصصی به جامعه ، به شما امکان می دهد تا اعتماد خوانندگان را جلب کنید.

اگر محتوای شگفت انگیزی دارید (به عنوان مثال وبلاگ های مهمان در انجمن های مربوط به صنعت) و روش های هوشمندانه ای برای جذب مخاطب هدف خود ، مردم شما را به عنوان یک مرجع عالی برای شما خواهند دید. این نه تنها برند شما را افزایش می دهد ، بلکه باعث افزایش امتیاز DA شما می شود.

 

7. موبایل پسند باشید

امروزه ، افراد روی تلفن ، رایانه لوحی و غیره هستند. از هر وسیله ای که می توانند در سفر استفاده کنند ، استفاده خواهند کرد. به عبارت دیگر ، تلفن همراه فقط راه آینده نیست - در حال حاضر این اتفاق می افتد ، و از لپ تاپ ها از سال 2014 پیشی گرفته است. بنابراین ، اگر وب سایت شما هنوز تلفن همراه مناسب نیست ، اکنون زمان رفع آن است!

اگر وب سایت شما هنوز برای استفاده از تلفن همراه بهینه نشده است ، نه تنها به رتبه بندی جستجوی شما آسیب می رساند (از آنجا که گوگل سایت های دوستانه برای تلفن همراه را ترجیح می دهد) ، بلکه برای کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند ضرر خواهید کرد.

بنابراین ، به Google Mobile-Friendly Test بروید ، و سپس یک تست برای دامنه خود انجام دهید. پس از آن ، Google گزارش مفصلی از میزان موبایل پسند بودن سایت شما و آنچه می توانید برای بهبود آن انجام دهید ، به شما ارائه می دهد.

 

8. سرعت صفحه را بهبود ببخشید

بیایید این را بپذیریم: هیچ کس دوست ندارد منتظر بارگذاری یک صفحه وب شود. آنها نتایج سریع می خواهند. بنابراین ، اگر سایت شما به اندازه کافی سریع بارگیری نمی شود ، کاربران ناامید می شوند و به احتمال زیاد به سایت دیگری می روند. بنابراین ، چرا سرعت صفحه خود را بهبود نمی بخشید؟

در ابتدا ، علت عملکرد وب سایت خود را کندتر از آنچه باید باشد ، بیابید. این کار را می توانید با اجرای وب سایت خود از طریق PageSpeed ​​Insights گوگل انجام دهید . این سرعت سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند. و سپس ، برخی از روشهای موثر برای ایجاد سریعتر سایت و در نتیجه بهبود نمره DA شما را شناسایی می کند.

 

9. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

سرانجام ، مهم است که سیگنالهای اجتماعی خود را افزایش دهید ، وقتی که می خواهید از دامنه خود اقتدار بیشتری کسب کنید. در حالی که موتورهای جستجوی گوگل اصرار نخواهند داشت که سایت ها سیگنال های اجتماعی را برای افزایش رتبه خود در اولویت قرار می دهند ، اما راه اندازان سایت باید برای انجام موارد زیر از رسانه های اجتماعی استفاده کنند:

  • سایت های آنها را تبلیغ کنید
  • محصولات و خدمات آنها را ارتقا دهید.
  • هرگونه رویداد و مسابقه را به مردم بگویید.

در نتیجه ، سایت ها در مقایسه با انفرادی بودن در موتورهای جستجو ، از طریق شبکه های اجتماعی به دنبال لایک ، اشتراک و توییت هستند.

 

نتیجه

اختیارات دامنه برای سایت شما بسیار مهم است. اول ، DA به شما اجازه می دهد تا تحلیل کنید که وب سایت شما در فضای جستجو چطور کار می کند. بعلاوه ، به شما امکان می دهد عملکرد وب سایت خود را با سایت های رقیب خود مقایسه کنید ، بنابراین به شما نشان می دهد که در چه مکانی در نتایج موتور جستجو هستید

بنابراین ، چرا امروز با بهبود و حفظ نمره DA خود ، سایت خود را رونق نمی بخشیم؟ سایت شما از شما به خاطر آن تشکر می کند!


سها عبدی بازدید : 36 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

در حال حاضر شروع به دیدن برخی از عناصر طراحی کرده ایم که در سال 2020 (و شاید فراتر از آن) داغ خواهند شد. بیشتر این موضوعات پرطرفدار طراحی وب ، ادامه مواردی است که در پروژه های طراحی ایجاد شده اند شیب بیشتر ، تایپوگرافی قانون شکن ، و مینیمالیسم فراوان  .

اما روندهایی نیز در حال ظهور هستند ، از جمله طرح هایی که دارای "حالت های تاریک" ، رابط های بیشتری با عناصر صوتی و فشار زیادی برای تصاویر و عناصر سه بعدی هستند.

در اینجا نگاهی به طراحی وب و روند رابط کاربری برای سال 2020 می اندازیم (اطمینان حاصل کنید که برای دستیابی به بهترین احساس در مورد این روند ، روی هر وب سایت کلیک کرده و آن را کاوش کنید.)

 

طراحی وب و روند UI برای دنبال کردن در سال 2020

مینیمالیسم + فضای سفید

 

11 روند برتر طراحی وب و رابط کاربری برای سال 2020روند طراحی وب 2020

 

مینیمالیسم یکی از آن گرایش های کلاسیک طراحی است که فقط ادامه می یابد. (می توانید آن را Energizer Bunny از گرایش های طراحی بنامید.)

بهترین نکته در مورد این روند طراحی این است که اگرچه همچنان قوی باقی بماند ، اما به تکامل خود ادامه می دهد. مینیمالیسم در سال 2020 با فضای وسیعی از فضای سفید مشخص شده است. و نه همیشه در مکانی که انتظار دارید.

در حالی که Whiteboard سبک مینیمالیستی کلاسیک تری دارد - شاید حتی مینیمالیستی Uber - Soldo از مینیمالیسم جدید به زیبایی استفاده می کند. عکس ساده تقریباً سفید است و روی پس زمینه سفید با فضای سفید نامتقارن قرار دارد تا به شما کمک کند کاربران را از طریق محتوا پایین بکشد.

هر دو مثال نشان می دهد که چرا مینیمالیسم کار می کند: ظریف ، زیبا و قابل درک هستند (باعث می شود بسیار قابل استفاده باشند).

طراحی "حالت تاریک"

 

روند "حالت تاریک" در طراحیطراحی حالت تاریک

 

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران "حالت تاریک" را در برنامه ها و مواردی مانند ایمیل انتخاب کرده اند ، جای تعجب نیست که وب سایت های بیشتری نیز طرح هایی با زیبایی تاریک ایجاد می کنند. (کاربران گفته اند که می خواهند و از آن استفاده می کنند ، بنابراین طراحان تحویل می دهند.)

آنچه باعث زیبایی این طرح های حالت تاریک شده است - و احتمالاً دلیل روند آنها - این است که رابط های تاریک با عناصر برجسته روشن و تایپوگرافی خوانا آسان برای اطمینان از خوانایی طرح تکمیل می شوند.

CanneSeries این کار را با رنگ لهجه تقریباً نئونی و انیمیشن با حروف برجسته انجام می دهد ، در حالی که Davenport از حروف سفید و یک رنگ طلای زیبا برای فراخوانی اقدام و سایر عناصر قابل کلیک استفاده می کند.

شکستن قوانین تایپوگرافی

 

شکستن قوانین تایپوگرافیتایپوگرافی در سال 2020

 

این سالی است که طراحان سعی در شکستن همه قوانین سنتی تایپوگرافی دارند. (چرا کمی عصیان نمی کنیم؟)

نکته کلیدی در عملکرد این روند طراحی این است که حتی در صورت شکستن قوانین نوع - فاصله فرد ، اندازه یا حتی فاصله یا شکست خطوط - کاربر هنوز هم باید آنچه شما می خواهید بگویید. معمولاً تایپوگرافی در این سبک بیشتر یک عنصر هنری است و کمتر اطلاعاتی است.

 

مطالب پیشنهادی :

آیا باید در سال 2021 به یک طراح وب تبدیل شوید؟  

آشنایی با مرورگر های وب + لینک دانلود  

 

 

J Powers Events با یک عنوان اصلی که از فضای پس زمینه عبور می کند و یک تصویر پیش زمینه ، قواعد نوع را نقض می کند تا خوانایی آسیب نبیند. آنچه در اینجا بسیار جالب است این است که نوع با قرار دادن رنگ تغییر می کند و یک اثر لایه ایجاد می کند. در این طرح همچنین از یک عنصر متن گرد بین عناصر پس زمینه برای اتصال فضاها استفاده شده است.

Makers & Dreamers تایپوگرافی را ورق می زند ، گپ می زند و پیچ و تاب می زند به گونه ای که فکر نمی کنید سعی کنید. به لطف انتخاب های ساده کار و یک طراحی کلی تمیز ، کلمات هنوز هم به نوعی قابل خواندن هستند و طرح کنار هم قرار می گیرد.

تصاویر هنری

روند تصویرگری هنریتصاویر هنری

تصاویر هنری - به ویژه عناصر با نقاشی سبک و نکات انیمیشن - به محبوبیت خود ادامه می دهند. به نظر می رسد این روند طراحی وب سایت مورد توجه قرار گرفته است زیرا معتبر ، غیرقابل اجرا و کمی غریب به نظر می رسد و احساس می شود.

Absurd Design نمونه ای از این موارد را با مجموعه ای از عناصر هنری تخیلی ، خلاقانه و کمی دنج نشان می دهد. هر تصویر طوری ساخته شده است که به نظر می رسد روی صفحه نمایش طراحی شده است.

هشونگ برای توصیف داستانی با انیمیشن از تصاویر ساده و به سبک خط استفاده می کند. تصاویر به همان اندازه غریب هستند و سادگی در طراحی کمک می کند تا تمرکز بر روی داستان موجود حفظ شود.

تلفیق تصویرگری و واقع گرایی

تلفیق تصویرگری و واقع گراییتصاویر و عکس ها

از چه سبکی استفاده کنید؟ یک تصویر یا  عکس ؟

این روند طراحی وب در سال 2020 ، هر دو را برای زیبایی بین المللی ترکیب می کند که دارای تصاویر و عکس های جالب است. (این یکی دیگر از روندهای قانون شکنی است که امسال بر طراحی غالب است.)

وب سایت کنستانس بورک ممکن است آن را به وضوح با تصاویری به نمایش بگذارد که از لباس های مصور استفاده می کند. بد بو و باحال است. طراحی Bubka با تصاویر ، شکل های جغرافیایی جسورانه ، انیمیشن ها و عکس هایی که همه در طراحی حرکت می کنند و به هم می ریزند ، به همان اندازه جالب است. (توجه داشته باشید که هنگام پیمایش چگونه همه چیز با هم متحرک است)

انیمیشن مایع

انیمیشن مایعانیمیشن خلاق

به نظر می رسد تقریباً هر وب سایتی که در آن قرار گرفته اید دارای نوعی انیمیشن است. آنچه که در واقع ترند است انیمیشنی به سبک مایع همراه با حرکاتی است که به نظر آب می رسد.

انیمیشن مایع می تواند برای کل صحنه ها به عنوان راهی برای انتقال عناصر ویدئو ، به عنوان حالت شناور برای فریب دادن کلیک ها یا به عنوان یک انیمیشن عمومی ، به کاربران کمک کند تا به سمت طراحی طراحی شوند. ترفند عملی ساختن این روند در سرعت حرکت است. باید روان ، روان و کاملاً مناسب برای واقعی ترین احساس باشد.

Toonami از انیمیشن مایع به عنوان حالت شناور استفاده می کند تا حرکت اضافی را به عناصر روی صفحه برساند. ویدیوی پس زمینه و همچنین متن متن "روان" می شود.

ایلیا کولباچنی از انیمیشن مایع برای عنوان وب سایت نمونه کارها خود استفاده می کند. (این ممکن است یکی از بهترین موارد استفاده از این روند طراحی باشد.) کلمات روی صفحه شناور هستند و حالت شناور اضافی دارند که تصویر او و کلمات را حتی بیشتر حرکت می دهد.


 

 

سها عبدی بازدید : 18 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

اگر اینجا هستید ، به این فکر می کنید که یک طراح وب شوید و فکر می کنید این یک حرکت هوشمندانه است.

راستش را بخواهید ، غیر معمول نیست که هنگام ایجاد یک تغییر بزرگ شغلی دچار تردیدها و عواملی شوید ، و این مخصوصاً در حال حاضر بسیار اتفاق می افتد ، چه با تمام عدم قطعیتی که در سال گذشته با آن روبرو بوده ایم.

در اینجا چند خبر خوب وجود دارد: هرگز زمان بدی برای تبدیل شدن به یک طراح وب نیست ، که باعث می شود سال 2021 بهترین زمان برای تبدیل اشتیاق شما به یک حرفه باشد در اینجا 8 دلیل وجود دارد:

 

1. مردم بیشتر از گذشته وقت آنلاین می گذرانند

DoubleVerify عادات مصرف دیجیتال مصرف کنندگان را در سال 2020 بررسی کرده و حدس بزنید چه چیزی پیدا کرده است؟ از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، مدت زمانی که مردم در اینترنت می گذرانند دو برابر شده است. قبل از سال 2020 ، مصرف کنندگان در سراسر جهان به طور متوسط ​​هر روز 3 ساعت و 17 دقیقه آنلاین می گذراندند. اکنون؟ میانگین آن 6 ساعت و 59 دقیقه است.

نیازی به گفتن نیست که طراحان وب با عجله در کسب و کار برای مواجهه با این مصرف کنندگان ، تقاضای زیادی دارند.

 

2. در حال حاضر یک Big Freelance Boom وجود دارد

یک مطالعه Upwork در پایان سال 2020 نشان می دهد که آزادکاری 22٪ (حدود 2 میلیون کارگر) از سال 2019 رشد کرده است. این حرکت حرفه ای محبوب اکنون برای همه گزینه عالی است - از فارغ التحصیلان دانشگاهی که برای اولین بار وارد کار می شوند تا هر کسی که اخراج شده است هک ، اگر شما فقط از روند زندگی حرفه ای خود ناراضی هستید و می خواهید اوضاع را بهم بزنید ، کار آزاد می تواند نفس تازه ای باشد که شما نیاز دارید.

 

3. این یک زمینه اثبات آینده است

در این اوقات نامشخص ، درست است که در مورد پریدن به چیز جدید محتاط باشید. اما طراحی وب شغلی است که برای مدت طولانی و طولانی وجود خواهد داشت. فقط این واقعیت نیست که ما همیشه به افرادی برای ساختن وب سایت هایی احتیاج داریم که این حوزه را از آینده دور سازد. شما می توانید… وب سایت بسازید. برنامه های تلفن همراه برنامه های وب برنامه های وب پیشرفته. شما می توانید در… طراحی گرافیک تخصص داشته باشید. طراحی UX. توسعه وب. می توانید برای خودتان کار کنید. نمایندگی خود را بسازید. برو برای شخص دیگری کار کن

انعطاف پذیری زیادی در نحوه امرار معاش شما به عنوان یک طراح وجود دارد. بنابراین اگر منافع شما تغییر کند یا صنعت شما تحت تأثیر قرار گیرد ، خوب است. فقط محوری!

 

 

مطالب پیشنهادی :

آشنایی با مرورگر های وب + لینک دانلود  

12 راه آسان برای کسب درآمد آنلاین  

 

4- هر زمان می توانید این کار را از هرجایی انجام دهید

وقتی مردم از سفر یا زندگی در شهرهای پرجمعیت و عصبی عصبی هستند ، این موضوعی نیست که شما را به عنوان یک طراح وب نگران کند. یکی از مزایای طراح وب بودن این است که می توانید این کار را از هرجایی که بخواهید و طبق برنامه خود انجام دهید.

این امر خصوصاً برای هر کسی که دارای خانواده است بسیار مناسب است ، حتی اگر بچه ها در مدرسه نباشند یا مشاغل خارج از دنیای جسمی در حال کم شدن باشد ، به یک روش موثرتر برای مدیریت یک باره نیاز دارد.

 

5- شما در صندلی راننده هستید

بیایید این را بپذیریم که کار در شرکتی که شما در مورد آنچه که اتفاق می افتد ، نحوه انجام کار و میزان درآمد شما برای تمام تلاش های شما کم است ، بسیار استرس آور خواهد بود. این یکی از دلایلی است که فریلنسر برای بسیاری گزینه جذابی است. شما باید تصمیم بگیرید که با کدام سیستم مدیریت محتوا وب سایت درست می کنید. شما باید تصمیم بگیرید که با چه کسانی کار می کنید. شما می توانید ساعات دسترسی خود را تنظیم کنید. شما قوانین را تنظیم کنید. میدونی چیه؟ در هر زمان می توانید آنها را تغییر دهید. همه چیز به شما بستگی دارد

 

6. می تواند بسیار سرگرم کننده باشد

موارد جالب توجهی در طراحی دیجیتال وجود دارد. به عنوان مثال ، واقعیت های افزوده و مجازی در واقع شروع به افزایش می کنند زیرا شرکت های تجارت الکترونیکی به روشی بهتر اجازه می دهند تا مشتریان به خرید ویترین اقدام کنند و چیزهای دیجیتالی را امتحان کنند.

هوش مصنوعی همچنین تغییرات زیادی در فضا ایجاد می کند. نه تنها یادگیری ماشینی و پردازش زبان می تواند شیوه تجارت آنلاین شرکت ها را بهبود ببخشد ، بلکه می تواند طرز کار طراحان وب را نیز بهبود بخشد.

 

7. همچنین می تواند واقعاً پاداش آور باشد

از آنجا که شما حرفه خود را به عنوان یک طراح وب کنترل می کنید ، تصمیم می گیرید که برای چه کسانی وب سایت بسازید. بنابراین ، شما به چه دلایلی علاقه مند هستید؟ آیا صنعتی وجود دارد که با آن ارتباط نزدیک داشته باشید و بخواهید آن را بازگرداند؟ این در مورد کار رایگان نیست. این در مورد ارائه خدمات طراحی حرفه ای شما به افرادی است که در آنها سرمایه گذاری کرده اید و عللی که شما را به هیجان می آورد.

کار با مشتریانی از این دست نه تنها کار ساده تری خواهد بود ، بلکه از آن لذت بیشتری نیز خواهید برد.

 

8- برای طراح شدن نیازی به مدرسه رفتن ندارید

این یک سوال معمول برای افرادی است که می خواهند به طراحی وب بپردند. اگرچه هنگام شروع کار باید دانش و مهارت های اساسی داشته باشید ، اما برای شروع کسب درآمد نیازی به مدرک طراحی یا توسعه ندارید.

یکی از نکات زیبا در مورد طراح وب شدن این است که می توانید در حین کار یاد بگیرید. در اینجا 5 دوره رایگان وجود دارد که به شما کمک می کند تا به سطح بالاتری بروید. به عنوان مثال ، شما می توانید به عنوان یک فریلنسر شروع به ساخت وب سایت از قالب یا تم های از پیش ساخته شده کنید. با کسب تجربه بیشتر و مهارت های پیشرفته در زمینه طراحی و کد نویسی ، می توانید در زمینه های تخصصی یا حوزه های تخصصی فعالیت کنید.

 

آماده هستید که یک طراح وب شوید؟

دلایل بسیاری و بسیاری برای پرش به سمت طراحی وب در سال 2021 وجود دارد ، اما آیا شما آماده هستید؟ قبل از شروع ، مطمئن شوید که این کار را انجام داده اید مجموعه ای قابل اعتماد از منابع برای کمک به شما در زمینه کسب و کار تبدیل شدن به یک طراح وب. Webdesigner Depot مکان خوبی برای شروع است. مواردی از این دست را یاد خواهید گرفت:

 

آنچه در حال حاضر در طراحی وب مرسوم است

نحوه مدیریت مشتری ها

نکات مدیریت پول به صورت آزاد

و خیلی خیلی بیشتر وقتی آماده شدید ، این سری مارک های تجاری 3 بخشی را بررسی کنید که در آن یاد خواهید گرفت که چگونه تجارت جدید وب سایت خود را به روش صحیح شروع کنید.

سها عبدی بازدید : 31 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

مرورگرهای وب نرم افزاری هستند که روی رایانه شما نصب شده اند. برای دسترسی به وب ، به یک مرورگر وب مانند Netscape Navigator ، Microsoft Internet Explorer یا Mozilla Firefox نیاز دارید.

در حال حاضر هنگام مرور در سایت tutorialspoint.com شما باید از هر نوع مرورگر وب استفاده کنید. در وب ، هنگام مرور صفحات اطلاعات ، این امر معمولاً به عنوان وبگردی یا وبگردی شناخته می شود.

چهار مرورگر وب برجسته وجود دارد - Explorer ، Firefox ، Netscape و Safari ، اما تعداد زیادی مرورگر دیگر نیز در دسترس هستند. شما ممکن است علاقه مند به دانستن آمار کامل مرورگر باشید. اکنون جزئیات بیشتری از این مرورگرها خواهیم دید.

هنگام توسعه یک سایت ، باید سعی کنیم آن را با بیشترین مرورگرها سازگار کنیم. به خصوص سایت ها باید با مرورگرهای بزرگی مانند Explorer ، Firefox ، Chrome ، Netscape ، Opera و Safari سازگار باشند.

 

 

Internet Explorer

Internet Explorer (IE) محصولی از غول نرم افزاری مایکروسافت است. این مرورگر متداول ترین در جهان است. این در سال 1995 همراه با راه اندازی ویندوز 95 معرفی شد و محبوبیت Netscape را در سال 1998 پشت سر گذاشت.

 

با کلیک روی اینجا می توانید آخرین نسخه این مرورگر را بارگیری کنید ... بارگیری اینترنت اکسپلورر

 

 Google Chrome

این مرورگر وب توسط Google ساخته شده و نسخه بتا آن برای اولین بار در تاریخ 2 سپتامبر 2008 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. امروزه شناخته شده است که کروم با بیش از 50 درصد سهم جهانی یکی از محبوب ترین مرورگرهای وب است.

 

با کلیک روی اینجا می توانید آخرین نسخه این مرورگر را بارگیری کنید ... دانلود Google Chrome

 

 

 

مطالب پیشنهادی :

12 راه آسان برای کسب درآمد آنلاین  

آموزش پایه تگ‌های HTML  

 

 

Mozilla Firefox

Firefox یک مرورگر جدید است که از Mozilla گرفته شده است. این در سال 2004 منتشر شد و تبدیل به دومین مرورگر محبوب در اینترنت شد.

 

با کلیک روی اینجا می توانید آخرین نسخه این مرورگر را بارگیری کنید → دانلود  Firefox 

 

Safari Safari

Safari یک مرورگر وب است که توسط Apple Inc. توسعه یافته و در Mac OS X گنجانده شده است. این اولین بار به عنوان نسخه آزمایشی عمومی در ژانویه 2003 منتشر شد. Safari پشتیبانی بسیار خوبی از آخرین فن آوری ها مانند XHTML ، CSS2 و غیره دارد.

 

با کلیک روی اینجا می توانید آخرین نسخه این مرورگر را بارگیری کنید ... دانلود Safari

 

مرورگر Opera

Opera کوچکتر و سریعتر از اکثر مرورگرهای دیگر است ، اما کاملاً کامل است. سریع ، کاربر پسند ، با رابط صفحه کلید ، پنجره های متعدد ، عملکردهای بزرگنمایی و موارد دیگر. نسخه های جاوا و غیر جاوا فعال است. ایده آل برای تازه واردان به اینترنت ، کودکان مدرسه ای ، معلولیت و به عنوان جلوی CD-Rom و کیوسک ها.

 

با کلیک روی اینجا می توانید آخرین نسخه این مرورگر را بارگیری کنید → دانلود Opera

 

مرورگر KonquerorKonqueror

Konqueror یک مرورگر وب منبع باز با سازگاری با HTML 4.01 است و از برنامه های جاوا ، JavaScript ، CSS 1 ، CSS 2.1 و همچنین پلاگین های Netscape پشتیبانی می کند. این به عنوان یک مدیر فایل کار می کند و همچنین از مدیریت فایل اصلی در سیستم پرونده های محلی UNIX از عملیات برش / کپی و چسباندن ساده گرفته تا مرور فایل های شبکه از راه دور و محلی پشتیبانی می کند.

 

با کلیک روی اینجا می توانید آخرین نسخه این مرورگر را بارگیری کنید ... دانلود Konqueror

 

مرورگر Lynx 

Lynx یک مرورگر وب جهانی است که به طور کامل برای کاربران در Unix ، VMS و سایر سیستم عامل های قابل استفاده با پایانه های نشانگر نشانگر ، سلول های کاراکتر یا شبیه ساز استفاده می شود.

 

با کلیک روی اینجا می توانید آخرین نسخه این مرورگر را بارگیری کنید → دانلود Lynx 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 1,402
  • بازدید کلی : 4,390